Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2010

Google opt out!

Λοιπόν, έγγραφα παλαιότερα για τον Γούγλη που σας παρακολουθεί.
Ενδιάμεσα ανακάλυψα την πυρίτιδα: H Google κρατάει και αρχείο από τις αναζητήσεις που κάνω, συνδεδεμένο με τον λογαριασμό μου (βρείτε κάπου στην σελίδα του google το "ιστορικό ιστού" και πατήστε το, συνδεδεμένοι με τον λογαριασμό σας).

Τώρα όμως σας προσφέρει ΤΗΝ επιλογή για να διασφαλίσετε την ιδιωτικότητα σας:
Το Google Opt Out!


Google Opt Out Feature Lets Users Protect Privacy By Moving To Remote Village

Από το ONN (Onion News Network) μέσω του Ορέστη, του φίλου μου του πυροσβέστη!
Reblog this post [with Zemanta]

6 σχόλια:

elasticrash είπε...

υπήρχε η επιλογή να μην κρατάει τίποτα από το ιστορικό σου...όπως επίσης πάντα υπήρχε η επιλογή του να κάνεις log out από το gmail.

απλά κανένας δεν δίνει σημασία και στο τέλος όλοι τραβάνε τα μαλλιά τους με υποθέσεις συνωμοσίας.

over and opt out

antidrasi+sex είπε...

Ναι βρε tougo. Για αυτό ακριβώς το επισημαίνω. Γιατί και εγώ το ότι θα καταγράφονταν όλα αυτά, το υποψιαζόμουν αλλά δεν το είχα ψάξει, και όταν το έλεγα σε κάποιον μου έλεγε "έλα μωρέ μαλάκα, υπερβολές".
Δε λέω ότι θα έρθουν να ψάξουν εμένα, αλλά δε βλέπω και το λόγο να τους προσφέρω τα στοιχεία μου στο πιάτο.

aKanonisti είπε...

Κακώς δεν θα έρουν να σε ψάξουν... γιατί έμαθα πως το πρωί είσαι αστυνόμος...και το βράδυ γκόθικ-καμάκι...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

elasticrash είπε...

Η λογική πίσω από το να σωζεται το ιστορικό σου είναι ότι θα μπορούσες να πας σε εναν τυχαίο υπολογιστή και κάνοντας log in στον λογαριασμό σου θα είχες αμεση πρόσβαση.

Προσωπικά έχω όλα τα bookmarks μου online για όταν τα χρειάζομαι. Όπως και όλες τις επαφές μου και τηλέφωνα.

Βάση του συμφωνητικού απορρήτου της google θεωρητικά δεν έχουν δικαίωμα να ψάξουν οτιδήποτε χωρίς εισαγγελική απόφαση αλλά ακόμα και τότε μόνο αν η κατηγορία είναι κακούργημα.

Όλα έρχονται στο πόσο εμπιστοσύνη έχεις στο σύστημα. Προσωπικά καμία γιαυτο και browsing κάνω από άλλο υπολογιστή που έχω εγκατεστημένο ένα linuxaki

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Όντως δεν υπάρχει λόγος να τους προσφέρουμε τα στοιχεία μας στο πιάτο, αν και νομίζω ότι όποιος είναι υποψιασμένος πολύ λίγα στην ουσία τους προσφέρει.

Unknown είπε...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker