Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Οι αρχές κάνουν τον άνθρωπο

Διαβάζοντας χτες την Ελευθεροτυπία (ναι, δυστυχώς που και που σκάω 1,30 στη Μάνια, όταν είμαι εκτός και πρέπει κάπως να περάσω το χρόνο μου) έπεσα πάνω σε αυτή την είδηση:

"Καταδίωξαν τον υπουργό- Σας έλεγξα τους είπε"
Πατήστε play για την κατάλληλη μουσική υπόκρουση και συνεχίστε:



Ο κ. Χρυσοχοΐδης λοιπόν, πιάστηκε στα πράσα να κάνει 2 σοβαρές τροχαίες παραβάσεις από υφιστάμενους του.
Και αυτός είπε "Σας έλεγχα, αν κάνετε καλά τη δουλειά σας"!!!

Έχουμε 2 περιπτώσεις: 1, να λέει την αλήθεια, 2, να λέει φτηνές δικαιολογίες.

Ας πάρουμε την πρώτη -και σοβαρότερη:

Ο Χρυσοχοΐδης λέει αλήθεια.

Με βάση ποιον κανονισμό του δίνεται το δικαίωμα να "ελέγχει" τους υφιστάμενους του, διαπράττοντας παραβάσεις;
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία (π.χ. να έχει ενημερώσει κάποιον τρίτο για την πρόθεση του ας πούμε;).
Έστω και ότι όλα αυτά γίνονται και είναι κανονικά (δλδ βάσει κανόνων).
Ποιος του δίνει το δικαίωμα να θέτει σε κίνδυνο ζωές τρίτων, τρέχοντας με ιλιγγιώδη ταχύτητα και παραβιάζοντας διπλή διαχωριστική;
Αν το κάνει συχνά και αυτοί οι τροχονόμοι είναι οι μόνοι που τον σταμάτησαν, τι μέτρα πήρε για όσους δεν έπραξαν σωστά του καθήκον τους; Έψαξε να βρει ποιοι είναι και να πράξει τα δέοντα;
Την κλήση γιατί δεν του την έκοψαν; Το ότι "τους έλεγχε" αναιρεί την παράβαση; Δεν θα έπρεπε να του κόψουν ΚΑΙ την κλήση, και να την πληρώσει ως υπόδειγμα πολίτη; Και να τους τιμήσει για αυτό (όχι ότι πρέπει κάποιος να τιμάται απλά γιατί κάνει το καθήκον του, αλλά απλά γιατί θα επεδείκνυαν ότι "δεν μασάνε" από το ΠΟΙΟΣ είναι αυτός που παρανομεί).
Το σύστημα αυτό ("παρανομώ για να ελέγξω τους υφιστάμενους μου") θα εφαρμοστεί και σε άλλες περιπτώσεις; Και μέχρι που φτάνουν τα όρια;
Μήπως να στείλει και καμιά βόμβα πακέτο κάπου για να δει αν ισχύουν τα μέτρα ασφαλείας; Και μετά να πει "μπράβο (ή όχι, ανάλογα την έκβαση), σας τσεκάριζα";

Δεύτερη περίπτωση (και η πιο πιθανή κατ' εμέ):

Ο Χρυσοχοϊδης λέει ψέματα.
Εδώ δεν έχουμε πολλά να πούμε.
Αν λέει ψέματα, καταδείκνύει το ποιόν του ως άτομο και ως πολίτης, ο οποίος θεωρεί ότι "με τον παρά του" (την εξουσία που έχει ως Υπουργός, και δη Προ-Πο) "γ..εί και την κυρά του", (τους νόμους και τους κανόνες). Κοινώς, "εγώ είμαι εξουσία και οι νόμοι δεν ισχύουν για μένα".
Όπως και κάποιος άλλος, παλαιότερος υπουργός και "σύντροφος" του στο ΠΑΣΟΚ. Ο κ.Ξέρεις-ποιος-είμαι-γω-ρε-Τσοχατζόπουλος. Δείτε εδώ τι έκανε στο αεροδρόμιο σε μια άτυχη υπάλληλο που έκανε ΑΠΛΑ τη δουλειά της. Και αντί να πει "συγγνώμη κυρία μου, λάθος μου, ορίστε η ταυτότητα μου" παρεξηγήθηκε κιόλας. Ωραία παραδείγματα.

Αποκλειστικό βίντεο! Ο Χρυσοχοϊδης "ελέγχει" τους υφιστάμενους του με το υπηρεσιακό του αυτοκίνητο και εκείνοι των καταδιώκουν:



Όποια
από τις 2 περιπτώσεις και να είναι η αληθινή, η συμπεριφορά του Υπουργού είναι α-πα-ρά-δεκ-τη και το λιγότερο που θα είχε να κάνει είναι να παραιτηθεί.

Όπως έπραξε πριν χρόνια, ένας υπουργός στον Καναδά, όταν επιστρέφοντας από ταξίδι ρωτήθηκε από τους υπαλλήλους του αεροδρομίου αν έχει κάτι να δηλώσει και εκείνος απάντησε "Ναι, έχω μια βόμβα στη βαλίτσα". Οι υπάλληλοι, όχι μόνο δεν χαχάνησαν με την κρυάδα του υπουργού, αλλά άνοιξαν την βαλίτσα, την έλεγξαν και έκαναν καταγγελία στον υπουργό για το ότι τους έκανε πλάκα. Και ο υπουργός παραιτήθηκε.
Όσο για τους τροχονόμους, έχασαν μια μεγάλη ευκαιρία να γίνουν επιτέλους συμπαθείς στους οδηγούς, δείχνοντας ότι δεν τους νοιάζει ποιος είναι αυτός που έκανε την παράβαση αλλά το ότι έκανε παράβαση.

Εδώ, ο κ.Χρυσοχοϊδης, εξηγεί στους υφιστάμενους του ότι τους έλεγχε και τους δίνει τα εύσημα.


ΥΓ. Θα βγάλω το καπέλο, θα σταματήσω το αυτοκίνητο και θα σφίξω θερμά το χέρι -και ας παρανομήσω και ας φάω και εγώ κλήση- στον ή στους τροχονόμους εκείνους που θα στηθούν σε μια Εθνική οδό και θα κόβουν κλήσεις σε όποιον κινείται στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης.


4 σχόλια:

Кроткая είπε...

αυτό με τον Τσοχατζό, δεν το ήξερα, αλλά δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο από την πάρτη του.
κατά τα άλλα, το δεύτερο σενάριο βρίσκω πιθναότερο κι εγώ, αλλά όπως και να είναι, κανονικά έπρεπε να ψάχνει τρύπα να κρυφτεί, αλλά βλέπεις, έχει 152 καλάμια καβαλημένα...

ESKARINA είπε...

Η πρώτη περίπτωση είναι το αντίστοιχο του "Αγάπη μου δεν είναι αυτό που νομίζεις" ... πολύ εφευρετικό!
Η δεύτερη είναι αυτό ακριβώς που περιγράφεις και έτσι ακριβώς όπως το σχολιάζεις.
Θα με εξέπληττε αν ίσχυε η πρώτη περίπτωση, καθόσον κόβω όποιο άκρο επιθυμείτε ότι ο κος υπουργός λειτούργησε όπως κάθε - γνήσιος - έλλην(αράς) πολίτης ... "κάνω την κουτσουκέλα πιστεύοντας ή ελπίζοντας ότι δεν θα με πιάσουν, και όταν με πιάσουν λέω ένα κάρο μαλακίες / δικαιολογίες". Αν μη τι άλλο αποδείχθηκε ότι ο υπουργός Προ-Πο είναι γνήσιος έλλην(αράς)!

Όσον αφορά το ΥΓ, αυτό με τη ΛΕΑ πλέον σπάει καρύδια ... αν ακούσετε καμία μέρα την είδηση "τρελή οδηγός εμβολίζει όχημα που κινείται στη ΛΕΑ", να το ξέρετε, εγώ είμαι!

ΤΑΜΑΡΑ ΑΝΕΜΕΝΚΟ είπε...

Καλό παιντί ο υπουργκός Μιχαήλ,παίρνει μόνο το 25% των εισπράξεων στο μαγκαζί.

Orestis είπε...

Φαντέζεστε και τον Παπακωνσταντίνου να κλέβει την εφορία για να δει αν κάνουν οι εφοριακοί καλά τη δουλειά τους;...


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker