Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008

Παραολυμπιακοί αγώνες

Σήμερα ξεκίνησαν οι Παραολυμπιακοί Αγώνες. Και οι παραολυμπιακοί, έχουν κάποια από τα προβλήματα των "αρτιμελών" (μη χέσω) Ολυμπιακών (ντόπινγκ και δε συμμαζεύεται).
Όμως, εγώ προσωπικά τουλάχιστον δεν μπορώ να μην συγκινούμαι και να μη παραδέχομαι το κουράγιο, τη μαγκιά, τα τετράγωνα "μπαλάκια" που χρειάζεται να είσαι π.χ. χωρίς χέρια από τον αγκώνα και κάτω και να ασχολείσαι με την κολύμβηση, όπως π.χ. ο Daniel Dias από την Βραζιλία, που πήρε το χρυσό στα 100μ ελεύθερο. Και φυσικά δεν έχει να κάνει με το ότι πήρε το χρυσό. Ούτε στους Ολυμπιακούς να μην πήγαινε, εγώ υποκλίνομαι. Όχι μόνο σε αυτόν, σε όλους τους αντίστοιχους Daniel Dias.
Στην Αθήνα, στους "κανονικούς" Ολυμπιακούς δεν πήγα, όσο και αν μου αρέσει να παρακολουθώ πολλά σπορ, από ιδεολογική αντίθεση, τόσο με τους Αγώνες όσο και περισσότερο με τη διεξαγωγή τους στην Ελλάδα.
Για τους Παραολυμπιακούς, πήρα 10 εισητήρια και μοίρασα και σε φίλους. Και ήταν φοβερό να βλέπεις τυφλούς ανθρώπους να πηδάνε μήκος με τη βοήθεια του προπονητή τους που τους έδινε με παλαμάκια το συγχρονισμό για το πότε πρέπει να πηδήξουν ή άλλους σε καροτσάκια να παίζουν μπάσκετ.
Και φοβερά άσχημο, να πρέπει και σε αυτούς τους ανθρώπους, κάποιοι να πάρουν το χρυσό-αργυρό-χάλκινο...

9 σχόλια:

Aνεμος είπε...

ΚΑΛΗΜΈΡΑ αν σκεφτείς ότι στην ΚΙΝΑ έχουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες τελείως σαν ζώα..οι παραολυμπιακοί μετράνε ποιό πολύ..για να αποδείξουν το αυτονόητο..ότι είναι άνθρωποι

NdN είπε...

Καλησπέρα,

Αυτό που έγραψε ο Ανεμος5 δεν το ήξερα, αλλά έχω αρκετούς φίλους από Κινα και θα ρωτήσω.

Και εγώ δεν έχω παρακολουθήσει Πραολυμπιακούς, αλλά έχω παακολουθήσει μπάσκετ με αναπηρικά καροτσάκια.

Η δύναμη κάποιων ανθρώπων είναι αστείρευτη. Αμφιβλλω αν θα μπορούσα να δω τη ζωή τόσο αισιόδοξα αν ήμουν στη θέση τους.

Matrix είπε...

Καλησπέρα,

έτσι μπράβο, να μιλήσει και κάποιος για αυτά τα παιδιά.

aKanonisti είπε...

Το γαμώτο είναι ότι ο αγώνας που δίνουνε στην καθημερινότητα τους είναι κλάσεις πιο δύσκολος και πιο ντοπέ.....
Πρέπει κάποτε... να μάθουμε να είμαστε δίκαιοι και σωστοί....

Οσο στερουνται βασικά ανθρώπινα δικαιώματα τα ατομα με ειδικές ανάγκες και οι υπόλοιποι εθελοτυφλούμε, είμαστε συνένοχοι....

Ωραίο θέμα ρε.... και ας έχει πολύ άγριο σεξ....

Αntidrasex είπε...

Καλησπέρα σε όλους!
Δεν ξέρω πως τους έχουν στην Κίνα, Ανέμε, αλλά το πιστεύω.
Ndn, επειδή και εγώ αμφιβάλλω για μένα, για αυτό και ο θαυμασμός.
matrix,thanx.

Αntidrasex είπε...

Aka, πέστα. Και τον επόμενο που θα παρκάρει σε ράμπα αναπήρων ας τον γιαουρτώσουμε (το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε).

Orestis είπε...

Σήμερα ένας στη δουλειά σχολίαζε το μπάσκετ με τα καροτσάκια. Του φαινόταν υπερβολικό και ότι το παρακάνουν που παίζουν με τα καροτσάκια μπάσκετ.
Πολύ θα ήθελα να τον έχω μπουγελώσει με έναν κουβά σκατά το μαλάκα...

Αntidrasex είπε...

Απύθμενη η μαλακία που δέρνει τον κόσμο... Αλλά δεν είναι άγνωστο αυτό.
Εδώ πιστεύουν τους πολιτικούς.
Τι να πω, προσπαθώ κάτι να σχολιάσω και δεν μου βγαίνει τίποτα πρωτότυπο.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

elf είπε...

Συμφωνώ απόλυτα. Αισθάνομαι ακριβώς το ίδιο. Μου τη δίνει μόνο που από την κοινωνία του θεάματος, αντιμετωπίζονται κι αυτοί ως θέαμα-κοίτα τον καημένο τον κούτσαβλο, κάνει και σπριντ!


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker