Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Περιαυτολογικό ποστ

Όπως ξέρετε όσοι συχνά με διαβάζετε (Θανάση, εσένα εννοώ) δεν γράφω προσωπικά ποστ. Δηλαδή ποστ που να αναφέρονται στα προσωπικά μου ζητήματα, κατά τα άλλα, όλα τα ποστ προσωπικά είναι.
Τελευταία έχω αραιώσει πολύ το γράψιμο μου. Όχι, δεν βαρέθηκα, κάθε άλλο.

Απλά δεν προλαβαίνω όχι να γράψω, αλλά ούτε να σκεφτώ για θέματα που θα ήθελα να γράψω. Όχι, δεν είναι μαύρα τα πράγματα στη ζωή μου, το αντίθετο.
Οκ, πήζω στη δουλειά, αλλά αυτό δεν είναι πρωτόγνωρο ούτε το παθαίνω μόνο εγώ.
Αλλά τον τελευταίο καιρό μου συμβαίνουν και πολλά άλλα πράγματα.
Πολλά ευχάριστα, πράγματα που θα θυμάμαι για καιρό ακόμα πολύ πολύ ευχάριστα.
Πράγματα που με κάνουν να νιώθω όμορφα και να γεμίζω δυνάμεις για το μέλλον.
Και να θυμάμαι ότι οι σκέψεις μου καταγράφονται εδώ μέσα, η ζωή όμως είναι εκεί έξω.

Έτσι δε μου μένει χρόνος για γράψιμο, σχολιασμό και γκρίνια.

Γύρω μας όμως συμβαίνουν διαρκώς πράγματα που πρέπει να μας κρατάνε σε εγρήγορση:

Π.χ.: Γνωμοδότηση Σανιδά για το απόρρητο στο ίντερνετ.
Έγκριση Σανιδά για χρήση κρότου λάμψης
Δημόσιο κίνδυνο θεωρούν αρκετοί τα άτομα των κοινωνικά ευπαθών ομάδων
Και μη μιλήσουμε για Ονδούρα, Ιράν, Δυτική Όχθη.

Φιλαράκια, τα πράγματα είναι ζόρικα. Και όσο δεν το παίρνουμε χαμπάρι ή η μόνη μας εκτόνωση είναι τα μπλογκάκια μας, τον ήπιαμενε.

Δεν ξέρω αν θα ξαναγράψω σοβαρά σε ένα μήνα ή αποψε το βράδυ.

Αλλά θα συνεχίσω να έχω μυαλό και διάθεση σε εγρήγορση, γιατί οι καιροί που έρχονται είναι ζόρικοι. Και δεν μας επιτρέπουν να αδιαφορούμε ούτε το καλοκαίρι.

Το Παρασκευοσάββατο που έρχεται, έχει το αντιρατσιστικό φεστιβάλ(14ο και προχωράμε!). Όσοι δεν το συνηθίζετε έτσι και αλλιώς, περάστε μια βόλτα. Θα δείτε πολλά πράγματα που θα σας αλλάξουν την εικόνα για τους ξένους και τους κοινωνικά αποκλεισμένους. Στη χειρότερη, θα ακούσετε ωραίες μουσικές και θα φάτε ωραίους μεζέδες.

Ακόμα, 25-31 Αυγούστου γίνεται το NoBorderCamp στη Λέσβο. Σκεφτείτε το για διαφορετικές διακοπές που θα σας γεμίσουν εμπειρίες.

Και τέλος, υπάρχει και το Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων που φέτος θα γίνει στο Μιλάνο. Παρακολουθείστε το, ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο μεταγραφές εκατομυρίω, σόου και μπίζνες.

Hasta γενικώς.

3 σχόλια:

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Χοχοχοχο!

HappyHour είπε...

Έλα δεν σε διαβάζει μόνο ο αγαπητός Θανάσης, σε διαβάζω κι εγώ :)
Μου μυρίζει έρωτας... αχ έρωτα... σε πειράζω έτσι δεν πιστεύω να παρεξηγηθείς ;
Να σαι καλά, όντως η ζωή είναι εκεί έξω και πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε γιατί σε λίγο δεν θα αντέχεται αυτή η ζωή.
Φιλιά

Green_revenger είπε...

κανόνισε να φέρεις την παρέα και να περάσετε από τα κινήματα πόλης να πιούμε καμιά ρακή
g r


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker