Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Περι Γουρουνιών:

(πριν από κάποιες μέρες, είχα ανεβάσει αυτό το ποστ, χωρίς να εξηγήσω το λόγο. Τελικά, ο μαλάκας εγώ, ξαναπροσπαθησα να μάθω στο γουρουνι να μιλάει. Προφανώς και απέτυχα. Bye Bye Γουρουνάκι, σε αφήνω στην ησυχία σου).

"Είναι μαλακία να προσπαθείς να μάθεις σε ένα γουρούνι να μιλάει. Χάνεις το χρόνο σου, ενοχλείς και το γουρούνι".

Απλώς μερικές φορές, νομίζεις ότι δεν είναι γουρούνι αυτό που έχεις μπροστά σου.
Τελικά είναι, και εγώ χάνω το χρόνο μου.
Τι μαλάκα είμαι.
Όινκ, ρε.
(την εικόνα πήρα από το antiparos-blog, το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα γραφόμενα μου,
την βρήκα μέσα από αναζήτηση στο google).

8 σχόλια:

HappyHour είπε...

Who is MacManous ? Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός;

Αntidrasex είπε...

Ένας μαλάκας, υβριστής, δήθεν αριστερός αλλά στην πραγματικότητα κομμουνιστοφασίστας, ρατσιστής, μισάνθρωπος, λασπολόγος και άλλα πολλά.
Μη δίνεις σημασία, είπαμε: χάνω την ώρα μου.

Ανώνυμος είπε...

Γαμώ το σπίτισου παληόπουστα!

Αntidrasex είπε...

Καλώς τον!

Αntidrasex είπε...

Α, ναι: Για όποιον μπερδεύτηκε από το username "manolisvardis", αυτός είναι ο McManus, αλλίως γνωστός και ως McTrompas!

JustAnotherGoneOff είπε...

Τι ήθος αυτός ο τύπος βρε Αντίδραση... άστον να βράζει στο ζουμί του.

Αntidrasex είπε...

Γουρούνι βραστό σε ζουμί? Μπλιαξ!

JustAnotherGoneOff είπε...

Εμ, γι αυτό σου λέω. θυμάσαι πως ο Οβελίξ απεχθάνεται το βραστό γουρούνι (και με σάλτσα μέντας);


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker