Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Είμαστε Ολοι Αφρικανοί!

Από το in.gr:

Είμαστε όλοι Αφρικανοί
Το Μαλάουι «ίσως ήταν το λίκνο της ανθρωπότητας»

Οι περισσότεροι επιστήμονες πιστεύουν ότι ο άνθρωπος εμφανίστηκε στη Μεγάλη Τεκτονική Τάφρο της Αφρικής
Λιλόνγκουε



Προϊστορικά εργαλεία και απολιθωμένα οστά που βρέθηκαν στην επαρχία Καρόνγκα του βόρειου Μαλάουι ενισχύουν την πεποίθηση ότι αυτή ήταν η περιοχή όπου πρωτοεμφανίστηκε ο άνθρωπος, εκτιμά Γερμανός παλαιοντολόγος.
(η συνέχεια ΕΔΩ).

Μόλις βρεθεί και κάνα πανάρχαιο αλφαβητάρι κάπου εκεί, θα πεθάνω στο γέλιο!



5 σχόλια:

manetarius είπε...

Εγώ έχω κολλήσει ακόμα με τη φωτό του προηγούμενου ποστ... (πανέξυπνη η κοπελίτσα!)

Εγώ πάντως είμαι Αφρικανή!
Έχω την κορμοστασιά μιας μαύρης γαζέλας! gyricad

Αntidrasex είπε...

Τι είναι καλέ μου το gyricad?

ο δείμος του πολίτη είπε...

Όλοι είμαστε Αφρικανοί, ας το καταλάβουν οι πιθηκόμορφοι ΕΛ.

manetarius είπε...

χαχαχαχααααα.... έκανα λάθος κι αντί να το γράψω κάτ στην λεκτική το έγραψα εδώ...(και λέω κι εγώ... που το έγραψα;)

zinin! χαχαχαχαα...

Yellow Kid είπε...

Δεν λες menne καλύτερα;

Και εγώ αυτό το τραγούδι του Πανούση σκέφτηκα:
"Είμαστε όλοι Αραπάδες, Τσιγγάνοι, Γύφτοι, Μοϊκανοί-Μοϊκανοί"

Πάντως θα είχε πλάκα μια έγκριση του πόστ απο το -=κατοικίδιο=-


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker