Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

Για τα δύο λίνκς με τις ηλεκτρονικές υπογραφές... (βλέπετε δεξιά)

Η συγκέντρωση υπογραφών για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για το ασφαλιστικό, είναι γνωστή μάλλον σε όλους... Εγώ το πρωτοδιάβασα στον DPurpler και μετά και σε αρκετά άλλα μπλογκς (μου ήρθε και σχεδόν αμέσως με e-mail).
Για την έκκληση ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΤΗΣ ΤΣΕΧΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ διάβασα στον AlluFunMarx.
Γενικώς, δεν είμαι υπέρ των (μόνο) ηλεκτρονικών διαμαρτυριών και της συγκέντρωσης ηλεκτρονικών υπογραφών (τις λεγόμενες από κάποιους e-διαδηλώσεις ή e-διαμαρτυρίες), απλά γιατί συνήθως δεν οδηγούν πουθενά, και για αυτό συνήθως δεν υπογράφω, ούτε προωθώ σχετικά e-mail.
Έχω υπογράψει για το blogme.gr και τώρα υπογράφω και σε αυτές τις δύο.
Στην πρώτη, γιατί δεν θα μαζευτούν μόνο ηλεκτρονικά υπογραφές και εγώ υπογράφω με το κανονικό όνομα και e-mail μου, αλλά και γιατί το θέμα είναι τόσο σοβαρό που δεν υπάρχει η πολυτέλεια για να το συζητήσουμε για την αποτελεσματικότητα ή μη -καλό είναι να συνεισφέρει ο καθένας ότι μπορεί και επίσης γιατί δεν θα είναι μόνο αυτός ο τρόπος αντίδρασης (θέλω να ελπίζω τουλάχιστον) (το να υπέγραφα ως antidrasi&sex θα καθιστούσε άκυρη την υπογραφή μου αλλά και αυτός είναι ο λόγος που δεν είμαι υπέρ των "ηλεκτρονικών υπογραφών"-αντί για αυτό θα μπορούσα να είχα υπογράψει με δεκάδες διαφορετικά αληθοφανή ονόματα).
Στην δεύτερη, παρότι δεν είμαι οπαδός των ΚΚ, ούτε πολύ περισσότερο νοσταλγός των Κομμουνιστικών καθεστώτων, παρ' όλα αυτά, θεωρώ αδιανόητες τις ιδεολογικές απαγορεύσεις.
Όποιος λοιπόν θέλει, ας υπογράψει.
Αρκεί, ειδικά για το ασφαλιστικό, να μην μείνει σε αυτή την υπογραφή.
Περισσότερα σχετικά με τους προβληματισμούς για τις ιντερνετικές διαμαρτυρίες, εδώ:
http://www.snopes.com/inboxer/petition/internet.asp. Με την ευκαιρία, το συγκεκριμένο site έχει πολλά σχετικά με τους Αστικούς Μύθους αλλά και ειδικότερα για το πόσο αληθινές ή όχι είναι διάφορες ιντερνετικές διαμαρτυρίες.

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ: Περνώντας τις υπογραφές για την ΚΕΝ Τσεχίας, βρήκα αυτή την υπογραφή:

μακακας μακακας - μακακια - μακακας

Αυτό, για το γιατί δεν υπογράφω συνήθως, αλλά και για το πόσο... μακάκες είναι ορισμένοι.
Παρομοίως, στις υπογραφές για το δημοψήφισμα, υπάρχουν υπογραφές του στυλ derderew ή 4 συνεχόμενες ίδιες. Ελπίζω ότι πριν δοθεί το σύνολο θα βρεθεί κάποιος admin να ξεσκαρτάρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker