Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Παλιές παροιμίες που δεν κάνει να ξεχνάμε:

(πριν από κάποιες μέρες, είχα ανεβάσει αυτό το ποστ, χωρίς να εξηγήσω το λόγο. Τελικά, ο μαλάκας εγώ, ξαναπροσπαθησα να μάθω στο γουρουνι να μιλάει. Προφανώς και απέτυχα. Bye Bye Γουρουνάκι, σε αφήνω στην ησυχία σου).

"Είναι μαλακία να προσπαθείς να μάθεις σε ένα γουρούνι να μιλάει. Χάνεις το χρόνο σου, ενοχλείς και το γουρούνι".

Απλώς μερικές φορές, νομίζεις ότι δεν είναι γουρούνι αυτό που έχεις μπροστά σου.
Τελικά είναι, και εγώ χάνω το χρόνο μου.
Τι μαλάκα είμαι.
Όινκ, ρε.
(την εικόνα πήρα από το antiparos-blog, το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα γραφόμενα μου,
την βρήκα μέσα από αναζήτηση στο google).

4 σχόλια:

pølsemannen είπε...

Οι περισσότερες παροιμίες, όπως και αυτή εδώ, είναι σωστές διότι προέρχονται από μεγάλο αριθμό παρατηρήσεων.

Εάν δεν ίσχυε η παροιμία, τόσες δεκαετίες δεν θα είχε ξυπνήσει ο μέσος γουρουνο-Θανάσης Έλληνας ψηφοφόρος; A;

κόκκινο μπαλόνι είπε...

για ποιο γουρούνι ομιλούμε;
καθότι προφανώς και ισχύει η παλιά παροιμία!
(είναι και αυτό το νέο σου αβαταρ που με μπερδεύει... ;) )

habilis είπε...

Και όμως πήξαμαι στα γραβατομένα γουρούνια που μια χαρά τα λένε.
Πως να τα κάνουμε να βγάλουν το σκασμό είναι το πρόβλημα.
:-))

Magos Gsisspor είπε...

Χοίρος όπως heros...

Καλή συνέχεια...


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker