Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2008

Τα φούμαρα του City Compress...

Ο politically incorrect φίλος Orestis, επέδειξε αξιοθαύμαστη παρατηρητικότητα (αυτή που θα έπρεπε να επιδεικνύουμε όλοι όταν διαβάζουμε κάτι) στην City-Press. Αναδημοσιέυω πλήρως το ποστ του (είχα υποσχεθεί λινκ, αλλά άργησα- πατήστε στον τίτλο για να πάτε στο ποστ του και στο όνομα του για το μπλογκ του).

"Την εν λόγω εφημερίδα δεν την πολύ πάω. Ακόμα περισσότερο δεν γουστάρω τον ιδιοκτήτη της. Ο Κύτσος για εμένα είναι δημοσιογραφίσκος της πλάκας, κλάσης ανάλογης Χατζηνικολάου, Πρετεντέρη και πάει λέγοντας, οι οποίοι περισσότερη σχέση έχουν με τα αφεντικά, τα αφεντικά των αφεντικών τους και τα χρήματα όλων αυτών, παρά με τη δημοσιογραφία.



Το εξοργιστικό που κάνει όμως ο Κύτσος στη δωρεάν φυλλάδα του είναι που τη διαφημίζει και καλά σαν την εφημερίδα με τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα! Απ' ότι έχω καταλάβει, στην εφημερίδα αυτή, σαν αναγνωσιμότητα μετράνε ότι τυπώνουν. Γιατί δεν εξηγείται αλλιώς, η εφημερίδα, μεταξύ των δωρεάν ανάλογων εντύπων στο μετρό και στα άλλα σημεία διανομής, που μένει η μισή αδιάθετη, να μας την παρουσιάζουν πρώτη! Και απ' ότι έχω δει, δεν φέρνουν παραπάνω πακέτα από άλλες εφημερίδες. Πάνω κάτω όλες τα ίδια έχουν. Ο λόγος προφανώς που το κάνει όλο αυτό είναι για να πουλήσει περισσότερες διαφημίσεις. Στο σημερινό φύλλο μάλιστα που είχε ένας συνάδελφος, όταν την πήρα για να ρίξω μια ματιά στο Δερβενιώτη (το μοναδικό πράγμα για το οποίο αξίζει η C.P.) ακριβώς από κάτω είχε τη διαφήμιση της αναγνωσιμότητας της εφημερίδας. Μάλιστα αν παρατηρήσετε καλύτερα θα δείτε ότι κάνουν δύο σφάλματα. Το πρώτο και πιο σημαντικό, το οποίο το κάνουν συστηματικά, είναι ότι στη μέτρηση έχουν συμπεριλάβει και τις επί πληρωμή εφημερίδες κάτι που θεωρώ τελείως λάθος, αφού είναι τελείως άλλη κατηγορία εντύπου το οποίο απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό και το δεύτερο κραυγαλέο ψέμα (το κόβω κομματάκι δύσκολο για τυπογραφικό λάθος) είναι ότι ενώ ο τίτλος γράφει για αποτελέσματα από το 2004 έως το 8, οι πηγές στις οποίες στηρίζονται αυτά τα αποτελέσματα, προέρχονται από έρευνα που κράτησε από το Σεπτέμβριο του 2007 έως το Μάρτιο του 8!"



*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker