Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Μετανάστες & Πρόσφυγες: Πόσους αντέχουμε?


Αυτό είναι το σύνηθες ερώτημα που παραθέτουν οι ενάντιοι στους μετανάστες και τους πρόσφυγες.

Δεν ξέρω να το απαντήσω. Βασικά, δεν θεωρώ ότι χρειάζεται καν απάντηση. Σε ελεύθερο κόσμο δεν (υποτίθεται ότι) ζούμε;

Σε αυτή τη λογική, να θέσω και εγώ όμως ορισμένα ερωτήματα:

-Πόσες Τράπεζες αντέχουμε?
-Πόσα ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, κανάλια, ραδιοφωνικούς σταθμούς) αντέχουμε?
-Πόσες ΠΑΕ/ΚΑΕ και λοιπές αθλητικές ΑΕ αντέχουμε?
-Πόσα Mall αντέχουμε?
-Πόσους Υπουργούς & Βουλευτές αντέχουμε (και πολλοί περισσότερο, πόσους συμβούλους τους)?
-Πόσες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ αντέχουμε?
-Πόσες αυτοκινητοβιομηχανίες αντέχουμε?

Συνεχίστε τη λίστα...

29 σχόλια:

Marvin είπε...

πόσους παπάδες αντέχουμε...

ΞΕΝΗ είπε...

Πόσους μαλάκες αντέχουμε; Αυτό μπορεί να το απαντήσει κανείς;

Ανώνυμος είπε...

Ποσους ηλιθιους που εχουνε τετοιους προβληματισμους αντεχουμε.Μαλλον δεν αντεχουμε πλεον.

Αntidrasex είπε...

Δεν αντέχουμε καθόλου ηλίθιους, αλλά σε αυτή την χώρα έχουμε περίσσεμα δυστυχώς.
Αν δεν μας αντέχεις, κόπιασε ανώνυμο φασισταρχίδι.

DPurpler είπε...

Αν η τράπεζα δεν βγάζει κέρδος, θα κλείσει και θα αραιώσει η κατάσταση.

Το ίδιο και η εφημερίδα

το ίδιο και το σουπερμάρκετ.

Τον μετανάστη πως τον "κλείνεις";

Θα ήταν λογικό σε ένα αυτοκίνητο να μπούνε 10 ατομα;

Σε μία τσάντα σουπερμάρκετ μπορείς να βάλεις 20 κιλά ψώνια;

Με 20 κουταλιές αλάτι το φαί θα είναι νόστιμο;

Λοιπόν, υπάρχουν όρια, υπάρχει το βέλτιστο σημείο για όλα τα πράγματα.

Αntidrasex είπε...

Χα.
Αν η τράπεζα δεν βγάζει κέρδος, θα κλείσει -εκτός να την ενισχύσουμε με 28 δις.
Αν η εφημερίδα δεν βγάζει κέρδος, θα κλείσει. Εκτός αν της δώσουμε κρατική διαφήμιση. Δλδ την συντηρήσεις ο φορολογούμενος.
Και το σουπερμαρκετ, αν το αφήσουμε να πιέζει σαν νονος τους προμηθευτές και τα παίρνει σαν νταβατζής απο τους καταναλώτες, θα έχει πάντα κέρδος.

Ελεύθερα αυτά που μας συμφέρουν και έλεγχος εκεί που δε γουστάρουμε?
Αυτό είναι το νόημα.
Και πίστεψε με, αν λειτουργόυσαν στο "ελευθερο" επίπεδο σωστά τα πράγματα, είτε δε θα υπήρχε ανάγκη για μετανάστευση είτε θα ήταν σε πιο λογικά πλαίσια.

Φυσικά και υπάρχει το βέλτιστο σημείο για όλα τα πράγματα. Αλλά για ΟΛΑ όχι μονο εκεί που γουστάρουμε. Αυτό ακριβώς θέλω να πω.

Λουκάς Σταμέλλος είπε...

1+1 κάνουν δύο:

Τόσα χρόνια γκαρίζανε ότι έχουμε υπογεννητικότητα. Το ασφαλιστικό σύστημα έβλεπε το τέλος του να έρχεται, κ.ο.κ.

Τώρα που βρέθηκαν άμεσα νέοι άνθρωποι, με όρεξη και ανάγκη για εργασία, γιατί, γ* το κ* σας δεν τους αφήνουν να ενταχθούν στην γ*νη «κοινωνία» μας;

Λουκάς Σταμέλλος είπε...

ουπς... «το κ* τους» εννοούσα...

ΞΕΝΗ είπε...

Όλα τα λεφτά το σχόλιο σου στον ανώνυμο.

spyros1000 είπε...

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΠΟΤΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ..
ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΕΧΟΥΝΕ ΥΠΕΡΠΛΥΘΗΣΜΟ,ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΙ ΕΔΩ?
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΕΠΙΣΗΣ...

ΤΟ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ DPurpler ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ.

Ανώνυμος είπε...

http://nonews-news.blogspot.com/2009/06/40000.html

Αntidrasex είπε...

Spyros1000 είσαι σίγουρος ότι κατάλαβες τι γράφει ο Πότμος?

Αntidrasex είπε...

Και επίσης, φυσικά και είναι περιττό να αναφέρεις ότι συμφνωνείς με τον DPurpler και ειδικά με τον Ανώνυμο (τον πρώτο).
Αλλά έχεις μια μεγάλη διαφορά με τον Dpurpler, αυτός μιλάει με επιχειρήματα και δεν είναι ρατσιστής, σαν εσένα.

Ετσι και αλλιώς, τους απάντησα, οπότε τα ίδια ισχύουν και για σένα.

spyros1000 είπε...

ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ,ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΦΑΣΙΣΤΑ,ΡΑΤΣΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ.
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΚΟΣΜΟΙ,ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ,Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Λουκάς Σταμέλλος είπε...

Το σχόλιό μου ήταν απάντηση στον DrPurple, που (κατ' επίφασιν, ίσως) η αρνητική του στάση βασίζεται στο «δε χωράμε άλλους».

Πώς, αφού μέχρι χτες χρειαζόμασταν περισσότερες γεννήσεις, επειδή γήρασκε ο πληθυσμός της χώρας, σήμερα που έχουμε έτοιμο περισσότερο νεανικό εργατικό δυναμικό δεν θέλουμε να τους νομιμοποιήσουμε αλλά να τους απελάσουμε; Δηλαδή αν γινόταν ξαφνικά έκτηξη γεννήσεων, τα παιδιά θα τα πετάγαμε στο Αιγαίο γιατί... δεν θα χωρούσαν;

Είναι σοβαρά επιχειρήματα αυτά;

Παραδεχτείτε ότι απλά είστε έρμαιοι των ζωωδών ενστίκτων της ξενοφοβίας και του ρατσισμού. Συνειδητοποιήστε ότι κατατάσσετε ανθρώπους σε κατηγορίες με αποκλειστικό κριτήριο τον εντελώς τυχαίο παράγοντα του τόπου γέννησης.

spyros1000 είπε...

ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ.

ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ,ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ,ΕΧΕΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ...

ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΡΑΤΣΙΣΤΗ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ?.

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΙ ΕΔΩ?

ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΟΙ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ,ΕΝΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ.

ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΗΘΗ ΕΘΙΜΑ,ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ???

ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ?

Λουκάς Σταμέλλος είπε...

Κατ' αρχήν, μη φωνάζεις. :)

Πάμε τώρα...

«ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ,ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ,ΕΧΕΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ...»

Η οποία κουλτούρα, παράδοση και τα κοινωνικά ήθη, έχουν διαμορφωθεί από ένα σύνολο συνθηκών ιστορικών, που συμπεριλαβάνουν και εισροές πληθυσμών και πολιτισμικούς δανεισμούς από γείτονες. Διαφωνεί κανείς σ'αυτό; (Π.χ. η λατρεία του Διονύσου είναι επείσακτη από τους Χετταίους, το θέατρο σκιών προέρχεται από την Περσία, κ.ο.κ.). Το τελευταίο πράγμα που έχει σχέση με τον πολιτισμό, την κουλτούρα και τα κοινωνικά ήθη ενός «έθνους» (αλήθεια, τί ορίζεις ως «έθνος»;) είναι η γενετική καταγωγή.

«ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ?. ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΙ ΕΔΩ?»

Γιατί, όπως εξήγησα πιο πριν, δεν υπάρχει «καθαρός» πολιτισμός. Αυτό είναι ψευδαίσθηση. Οι «καθαροί» πολιτισμοί (δηλαδή αυτοί που παρέμειναν απομονωμένοι, χωρίς προσμίξεις και ανταλλαγή στοιχείων με άλλους) έμειναν απλοϊκοί (π.χ. Ν. Γουϊνέα).

Η δε Αμερική, κάθε άλλο παρά πολυπολιτισμική είναι. Η επικρατούσα κουλτούρα είναι η των λευκών προτεσταντών. Όσοι διατηρούν μιαν κάποια άλλη και δεν αφομοιώνονται, είναι περιθωριακοί. Δεν καταλαβαίνω την εμμονή με μια δήθεν «αμερικανοποίηση».

Αντίθετα, τα θεμέλια του πολυπολιτισμικού κράτους τέθηκαν (όχι χωρίς λάθη) από τον Αλέξανδρο κι αργότερα από τους Ρωμαίους. Ο πρώτος υιοθέτησε τις ντόπιες συνήθειες των κατεκτημένων και οι δεύτεροι αρκεί να αναφέρουμε ότι στην Πόλη είχαν τζαμί για τους Μουσουλμάνους, συναγωγές και ναούς για το δυτικό δόγμα. Την ίδια στιγμή που ήταν σε πολιτική κόντρα με αυτές τις θρησκείες. Οπότε, έχουμε, αν θες, στην κουλτούρα μας την ανοχή και την ανεξιθρησκεία.

«ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΗΘΗ ΕΘΙΜΑ,ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ???»

Τι εννοείς «φυλή»; Δεν πιστεύω κανείς νουνεχής άνθρωπος να έχει την εξωφρενική ιδέα ότι είμαστε... καθαροί και απευθείας απόγονοι του Περικλή, του Λεωνίδα και του Αλεξάνδρου. Αν μιλάμε σε τέτοιο επίπεδο, να πηδήξω από κανά μπαλκόνι.

Όπως ήδη είπα, ένας πολιτισμός επιβιώνει, εξελίσσεται και αναπτύσσεται με την ανταλλαγή στοιχείων με άλλους. Αλλιώς καταδικάζεται σε θάνατο από ασφυξία και ταφή σε κάποιο μουσείο.

Οι κληρονομιές, γενικά, αν δεν επενδύονται, χάνουν την αξία τους και μένουν κενές επιταγές.

Δώσε την ευκαιρία λοιπόν, αφού θεωρείς ότι έχουμε(;) τόοσο ανώτερο πολιτισμό, να γίνουν κι άλλοι άνθρωποι κοινωνοί σ' αυτούς. Όσο τους αποκλείεις την συμμετοχή, θα ταμπουρώνονται κι αυτοί στα δικά τους και κανείς δεν θα βγαίνει κερδισμένος.

spyros1000 είπε...

Γιατί, όπως εξήγησα πιο πριν, δεν υπάρχει «καθαρός» πολιτισμός. Αυτό είναι ψευδαίσθηση

ΔΙΑΦΩΝΩ.
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΧΤΙΣΑΝ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ.


Η δε Αμερική, κάθε άλλο παρά πολυπολιτισμική είναι. Η επικρατούσα κουλτούρα είναι η των λευκών προτεσταντών. Όσοι διατηρούν μιαν κάποια άλλη και δεν αφομοιώνονται, είναι περιθωριακοί


ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΦΩΝΩ.
ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ.
ΟΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΟΛΑΡΙΟ.
GOLDEN BOYS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΣΠΑΝΟΦΩΝΟΙ,ΜΙΓΑΔΕΣ,ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ,
ΕΒΡΑΙΟΙ..

Δεν καταλαβαίνω την εμμονή με μια δήθεν «αμερικανοποίηση»

ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ ΚΙ ΕΓΩ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΣΟΥ..
ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ...


Αντίθετα, τα θεμέλια του πολυπολιτισμικού κράτους τέθηκαν (όχι χωρίς λάθη) από τον Αλέξανδρο κι αργότερα από τους Ρωμαίους. Ο πρώτος υιοθέτησε τις ντόπιες συνήθειες των κατεκτημένων και οι δεύτεροι αρκεί να αναφέρουμε ότι στην Πόλη είχαν τζαμί για τους Μουσουλμάνους, συναγωγές και ναούς για το δυτικό δόγμα

ΑΚΡΙΒΩΣ,ΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ.

ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ ΩΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΦΥΛΑΕΙ ΕΚΛΛΗΣΙΕΣ..

ΕΔΩ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
Η ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΛΙΟΡΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

spyros1000 είπε...

Οπότε, έχουμε, αν θες, στην κουλτούρα μας την ανοχή και την ανεξιθρησκεία.

ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ..
ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΓΚΑΛΟΠ ΟΛΟΙ ΘΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ


Δεν πιστεύω κανείς νουνεχής άνθρωπος να έχει την εξωφρενική ιδέα ότι είμαστε... καθαροί και απευθείας απόγονοι του Περικλή, του Λεωνίδα και του Αλεξάνδρου.

ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ,ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΤΙΓΜΑ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ?
ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ,ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ ΑΥΤΟ..


Δώσε την ευκαιρία λοιπόν, αφού θεωρείς ότι έχουμε(;) τόοσο ανώτερο πολιτισμό, να γίνουν κι άλλοι άνθρωποι κοινωνοί σ' αυτούς.

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ.
ΕΙΔΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΥΠΗΘΗΚΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΑΝ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΕΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΕΔΩ?
Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟ 1990 ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙΧΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΦΗ,ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΡΟΥΧΙΣΜΟ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΝ.
ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΝΕ?
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
ΛΗΣΤΕΨΑΝΕ,ΣΚΟΤΩΣΑΝΕ,ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ.
ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΧΡΙΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ,ΤΕΤΟΙΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΔΟΘΗΚΕ,ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.
ΑΠΛΑ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΡΙΔΑ ΑΤΟΜΩΝ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ.

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
ΖΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ,ΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΠΟΜΑΚΟΥΣ,ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΡΟΜ ΚΑΙ ΠΑΛΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΕΣΣΔ.
ΖΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟΙ,ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ.
ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΖΟΥΝΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΑΛΛΟΙ ΗΡΘΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ???
ΟΤΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ,ΗΡΘΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ.
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ...
ΗΡΘΑΝΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ,ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΕΔΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ..
ΑΠΟ ΤΟ 2000 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΣΕ Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ-ΑΦΡΙΚΗΣ.
ΑΥΤΟΙ ΦΤΑΣΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΛΕΦΤΑ Η ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΓΙ ΆΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ,ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ???


ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ...


ΥΓ1.ΣΟΡΥ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ,ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ.

ΥΓ2.ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ,ΑΠΛΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΕ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Μενάκιος είπε...

"ΕΙΔΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΥΠΗΘΗΚΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΑΝ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΕΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΕΔΩ?"

Α) Λαθραίος άνθρωπος δεν υπάρχει... ειναι γελοία και αυτοαναιρούμενη έννοια... Δεν μιλάμε για εμπόρευμα, μιλάμε για ανθρώπινη ψυχή...
Β) Ποιός Έλληνας λυπήθηκε τους πρώτους μετανάστες; Δεν ξέρω αν έζησες εκείνην την εποχή, άλλα τα ΜΜΕ αναφερόντουσαν με σκληρούς ρατσιστικούς όρους προς την μετανάστευση. Μια αναζήτηση στο Youtube σχετικά με τα δελτία ειδήσεων της εποχής εκείνης θα σε πείσει...

Μενάκιος είπε...

"Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟ 1990 ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙΧΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΦΗ,ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΡΟΥΧΙΣΜΟ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΝ.
ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΝΕ?
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
ΛΗΣΤΕΨΑΝΕ,ΣΚΟΤΩΣΑΝΕ,ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ."

Τους φιλοξένησε και μετά ληστέψαν, σκοτώσαν και εκμεταλεύτηκαν την θεία σου; Εκτός αν γενικέυεις... Η γενίκευση είναι η μητέρα του φασισμού...

Αόρατη Μελάνη είπε...

Σπύρο, γιατί σε βολεύουν καλύτερα τα κεφαλαία; Αν δεν ξέρεις να βάζεις τόνους (πράγμα για το οποίο αμφιβάλω), μην βάζεις. Αν βαριέσαι να βάζεςιεις κεφαλαίο αρχικό, μην βάζεις, δεν χάθηκε ο κόσμος.

Η χρήση κεφαλαίων, είτε το θέλουμε είτε όχι, δημιουργεί την εντύπωση ότι φωνάζεις. Ο καθιερωμένος τρόπος γραφής της σύγχρονης ελληνικής είναι η μικρογράμματη γραφή. Τα κεφαλαία χρησιμοποιούνται για επικεφαλίδες και για έμφαση (για να δείξουμε π.χ. ότι κάποιος φωνάζει).

Επίσης η ανάγνωση των κεφαλαίων κουράζει πολύ, επειδή όλοι είμαστε συνηθισμένοι να διαβάζουμε κείμενα με πεζά γράμματα.

Όποιος νοιάζεται για τους συνομιλητές του και επιθυμεί ειλικρινά την εκικοινωνία, γράφει με πεζά.

Αόρατη Μελάνη είπε...

Επί της ουσίας, με καλύπτει ο Πότμος και το τελευταίο σχόλιο του Μενάκιου Πολίτη.

Η ιδεολογία και η ανθρωπιά ουδεμία σχέση έχουν με τις πολιτικές μετανάστευσης, ούτε και είχαν ποτέ. Λείπουν εργάτες στη Γερμανία; Καλόδεχτοι οι Έλληνες και οι Τούρκοι. Κορεσθήκανε τα εργοστάσια; Έξω οι μαυριδεροί τριτοκοσμικοί.

Το ίδιο κι εδώ. Θέλω να μου ξεχορταριάσουν τον κήπο; Παίρνω έναν Αλβανό και του δίνω τρεις δεκάρες χωρίς ασφάλιση. Μου σπάσανε το αμάξι και κλέψανε το στερεοφωνικό; Οι αλήτες οι Αλβανοί φταίνε για όλα.

Διαβάστε λίγο Ροΐδη .

spyros1000 είπε...

Α) Λαθραίος άνθρωπος δεν υπάρχει... ειναι γελοία και αυτοαναιρούμενη έννοια... Δεν μιλάμε για εμπόρευμα, μιλάμε για ανθρώπινη ψυχή..


δεν υπαρχει?
οποιος μπαινει παρανομα στην χωρα ειναι λαθραιος.
γιάυτο αλλωστε υπαρχουν τα συνορα,οι ταυτοτητες,τα διαβατηρια.
ολες οι χωρες του πλανητη ετσι λειτουργουν.
δεν μπορουμε να διαλυσουμε τους θεσμους.
αν ηταν ετσι θα μπορουσαμε ενα μπιτονι των 5 λιτρων να το γεμισουμε με 10.
γινεται?μαλλον οχι.

Ποιός Έλληνας λυπήθηκε τους πρώτους μετανάστες; Δεν ξέρω αν έζησες εκείνην την εποχή, άλλα τα ΜΜΕ αναφερόντουσαν με σκληρούς ρατσιστικούς όρους προς την μετανάστευση.


τα μμε εκαναν την δουλεια τους.
ολοι τους λυποντουσαν.αν ηταν να ταυτιζουμε καθε εννοια και να διαμορφωνουμε μια γνωμη συμφωνα με το τι αναφερουν τα μμε ζητω που καηκαμε.


Τους φιλοξένησε και μετά ληστέψαν, σκοτώσαν και εκμεταλεύτηκαν την θεία σου; Εκτός αν γενικέυεις... Η γενίκευση είναι η μητέρα του φασισμού..

αν και η συγκεκριμενη επεσε θυμα αγριας εκμεταλλευσης το προσπερναω.
διαφωνεις με τα επισημα στοιχεια της αστυνομιας?
μονο το 2003 εγιναν 5.500 διαρηξεις,κλοπες,ληστειες ,βιασμοι και φονοι απο αλλοδαπους.
αντιστοιχει σε ενα ποσοστο 74%επι του πλυθυσμου.
Ειναι αυτο που δηλωσα παραπανω.
δεν μπορουν να ταυτιστουν με την κοινωνια μας λογω στοιχειωδης ελλειψης παιδειας και κουλτουρας.
πιο απλα?
με αλλη νοοτροπια μεγαλωσανε αυτοι,με αλλη εμεις...
δεν αλλαζεις χαρακτηρα σε εναν ανθρωπο που ειναι 30 ετων.


Η ιδεολογία και η ανθρωπιά ουδεμία σχέση έχουν με τις πολιτικές μετανάστευσης, ούτε και είχαν ποτέ. Λείπουν εργάτες στη Γερμανία; Καλόδεχτοι οι Έλληνες και οι Τούρκοι. Κορεσθήκανε τα εργοστάσια;


λαθος!!!
οταν μεταναστευσαν οι ελληνες και οι τουρκοι οπως αναφερεις ,οι δυτικοευρωπαϊκες χωρες και οι ηπα ζητουσαν φτηνο εργατικο δυναμικο.
περνουσαν απο ολες τις ιατρικες εξετασεις,δηλωναν διευθυνση κατοικιας και με την πρωτη μαλακια που εκαναν τους εστελναν πισω.
Σημερα η ελλαδα ειναι μπατε σκυλοι.
οποιος γουσταρει μπαινει,ζει μαζι με τα τρωκτικα,εκτος του οτι εγκυμονουν κινδυνοι απο αρρωστιες οι οποιες ειναι πιθανον να φερουν..



Το ίδιο κι εδώ. Θέλω να μου ξεχορταριάσουν τον κήπο; Παίρνω έναν Αλβανό και του δίνω τρεις δεκάρες χωρίς ασφάλιση. Μου σπάσανε το αμάξι και κλέψανε το στερεοφωνικό; Οι αλήτες οι Αλβανοί φταίνε για όλα


φυσικα...
δεν νομιζω οτι πιστευει καποιος να ηρθαν εδω με την προοπτικη να γινουν διευθυντες τραπεζων...
δουλειες του ποδαριου ηρθαν να κανουν και το ηξεραν...
αν δεν το ηξεραν επρεπε να ρωτησουν....

το οτι φταινε οι αλβανοι για τις κλεψιες ειναι λογικο...
εχει διαμορφωθει αυτη η αποψη στον κοσμο απο την συμπεριφορα τους εδω και 20 χρονια τωρα...
εδωσαν δικαιωματα και γι'αυτο αντιμετωπιζονται ετσι.

τελος να προσθεσω οτι οι μεταναστες της δεκαετιας του 90 λιγο πολυ ακολουθουνε τους ρυθμους της ελληνικης κοινωνιας.
το προβλημα υπαρχει την τελευταια δεκαετια.
οπως προειπα,ερχονται για να φυγουν,δεν αγαπουν την χωρα,ουτε θελουν να το κανουν.
ακομα και μεταναστες του 90 που εχουν νομιμοποιηθει,δηλωνουν οτι δεν τους θελουν!!!

το προβλημα ειναι οτι βρισκουν πατημα σε αντιρατσιστικες οργανωσεις και ομοϊδεατες σας και κανουν ο,τι κανουν.

κοντεψαν να σπασουν την αθηνα για ενα ευχολογιο.
εμενα αυτο σαν ελληνα με προσβαλλει.
απομονωστε τους,τετοια ατομα καθιστουν επικινδυνη την λειτουργεια της δημοκρατιας.

τις φωτιες στα δαση,τις καταστροφες καταστηματων στις πορειες,ποιος νομιζετε οτι τα κανει?
εγω κι εσεις?
οχι βεβαια...
τα ανθελληνικα στοιχεια που ηρθαν με μεθοδευμενο σχεδιο καποιων για να καταστρεψουν την ελλαδα,αυτοι τα κανουν.
ξερω οτι δεν συμμεριζεστε τις αποψεις αυτες,αλλα τουλαχιστον προσπαθησα να αναπτυξω τις σκεψεις μου με επιχειρηματα.

ΥΓ.γι΄'αυτο γραφω με κεφαλαια,βαριεμαι να βαζω τονους...

Αntidrasex είπε...

Ρε σεις, έλλειψα ένα ΣΚ για ένα γάμο και έγινε χαμός.
Χαίρομαι πολύ για την κουβέντα που κάνετε, δεν ξέρω πόσο θα μπορώ να συμμετάσχω μέχρι την Τετάρτη, συνεχίστε (αν θέλετε βεβαίως).

Δυο πραγματάκια μονο:
spyros1000, όσο και αν διαφωνώ με αυτά, είναι η πρώτη φορά που αντιπαρατίθεσαι με επιχειρήματα και όχι μόνο με αφορισμούς.

Το αν γράφει κανείς με κεφαλαία, πλέον δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία όταν φίλος μπλόγκερ μου εξήγησε για ποιο λόγο το κάνει και ήταν όντως σεβαστός. Πάντως, όντως κανονικά σημαίνει "ΦΩΝΑΖΩ" ή "ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΩ" και είναι κουραστικό στο διάβασμα.

@spyros1000:
"γιάυτο αλλωστε υπαρχουν τα συνορα,οι ταυτοτητες,τα διαβατηρια.
ολες οι χωρες του πλανητη ετσι λειτουργουν."
Αυτά είναι εφευρέσεις των τελευταίων δύο-τριών το πολύ αιώνων. Παλαιότερα δεν υπήρχαν καλά καλά σύνορα.

Γενικότερα, συμφωνώ με Πότμο, Μενακιο (καλώς ήλθες και εσύ), Μελάνη.

@Πότμος: σου παραδίδω τα κλειδιά του μπλογκ για θέματα μεταναστών-προσφύγων. :)

Ανώνυμος είπε...

@spyros1000
Πιανομαι απο το οτι ζεις στη θρακη:
Δεν θεωρω οτι υπαρχει πληρης εναρμονιση και πολυ περισσοτερο ενσωματωση, ομως
σαφεστατα τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα απ οτι παλιοτερα.
Σιγουρα παντως οι μπαρες οσο υπηρχαν δεν βοηθουσαν προς αυτη την κατευθυνση.

Ρατσισμος υπαρχει εναντι των πομακων. Ρατσισμός ειναι η προτροπη στο παζαρι:μην αγοραζεις απ τον πομακο, ρατσισμός ειναιο χαρακτηρισμος ΤΟΥΡΚΟΓΥΦΤΟΙ που ακουγοταν απο το δρομο μεχρι την TV,ρατσισμός ειναι να μη θελει το 17χρονο να κατσει διπλα σε πομακο.


Προφανως και εχουμε ξεφυγει απο τα εκτροπα παλιοτερων ετων, αλλα υπαρχει δρομος ακομα για να ειναι ισοτιμοι πολιτες

Μενάκιος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μενάκιος είπε...

"...τα ανθελληνικα στοιχεια που ηρθαν με μεθοδευμενο σχεδιο καποιων για να καταστρεψουν την ελλαδα,αυτοι τα κανουν."

Νομίζω ότι αυτή η φράση είναι όλα τα λεφτά!... Να σαι καλά... Μου έφτιαξες το κέφι, φίλε μου... Φαντάζομαι ότι κάνεις πλάκα... Αν όχι, δεν έχει νόημα η περαιτέρω συζήτηση. Από την στιγμή που παραθέτεις φαντασιοπληξίες και αερολογίες ως επιχειρήματα, δεν μπορώ να τα συναγωνιστώ...
Είναι σαν να σου λεω ότι η γη είναι επίπεδη και να χρησιμοποιώ φαντασιοπληξίες και αερολογίες για να σε πείσω... Και εσύ δεν θα πειστείς, και εγώ δεν θα προβληματιστώ από την μεταξύ μας συζήτηση...

Πάντως, αυτοί οι άνθρωποι δεν είχαν ΠΟΤΕ την ευκαιρία να ενσωματωθούν στην Ελληνική κοινωνία(?), και αυτό δείχνουν στην ουσία οι δείκτες της εγκληματικότητος. Ένα άτομο προσφεύγει στην εγκληματικότητα όταν το απομονώσεις, από τα άλλα άτομα... Αν είχαμε την ιδανική κοινωνία (αλληλοβοήθεια, αλληλοκατανόηση, αλληλοϋποστήριξη κλπ) θα είχαμε εγκληματικότητα είτε από έλληνες, είτε από «ξένους»; Άλλα πάντα κοιτάμε τις πράξεις, ποτέ την ουσία των πράξεων. Και με αυτόν τον τρόπο απομονώνουμε τους άλλους... Άλλα τι σε νοιάζει εσέναν; Εσύ να είσαι καλά, και άσε τους άλλους να πνίγονται στο Αιγαίο... Εσύ μην πάθεις τίποτε από τον διεθνή σιωνο-αμερικάνο-αραβο-μπουρδισμό, που είναι ο #1 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ κίνδυνος στον κόσμο... (ειρωνεύμαι φυσικά)...
Φαντάσου να γυρίσει ο τροχός, και να σε δω «λάθρο»μετανάστη στην ινδία/πακιστάν/μπαγκλαντές/κλπ (καθόλου απίθανο σενάριο, για κάποια στιγμή μέσα στον 21ο αιώνα).. Ελπίζω να μπορέσεις να ζήσεις «πολιτισμένα» ανάμεσα στους ντόπιους που θα σε καταδιώκουν, γιατί είσαι λευκός, ξένος, κλέβεις τις δουλειές τους κλπ μπαρούφες... Ελπίζω να μην χρειαστεί να κλέψεις, μετά από 30 ημέρες πείνας, να μην μπεις σε παράνομες ενέργειες, αφού δεν θα μπορείς να βρεις νόμιμα δουλειά, να μην σου γυρίσει το μάτι, όταν σε τραβάνε με ξύλο στο Α/Τ αφού θα έχεις κάνει το έγκλημα του να πουλάς μικροπράγματα χωρίς άδεια... Τότε να σε δω...

Μενάκιος είπε...

"δεν μπορουμε να διαλυσουμε τους θεσμους...κοντεψαν να σπασουν την αθηνα για ενα ευχολογιο.
εμενα αυτο σαν ελληνα με προσβαλλει.
απομονωστε τους,τετοια ατομα καθιστουν επικινδυνη την λειτουργεια της δημοκρατιας."

Εσύ βλέπεις δημοκρατία στον Ελλαδικό χώρο και στον κόσμο γενικότερα, ε; Περαστικά σου...
Κοίτα δίπλα σου για το ποιός είναι επικίνδυνος για τους θεσμούς και για την λειτουργία της «δημοκρατίας», ή ακόμα καλύτερα, κοίτα σε έναν καθρέφτη...

"αν ηταν ετσι θα μπορουσαμε ενα μπιτονι των 5 λιτρων να το γεμισουμε με 10.
γινεται?μαλλον οχι."
Τρία πράγματα με προσβάλλουν ως άνθρωπο:
1. Να ακούω να μιλάνε για συνανθρώπους μου σαν να είναι αντικείμενα.
2. Να βάζουν ταμπέλες σε ανθρώπους
3. Να με εντάσσουν σε κάποια ομάδα (π.χ. Έλληνας)


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker