Δεν είχε πέσει στην αντίληψη μου -έτσι και αλλιώς δεν διαβάζω συχνά "ΤΑ ΝΕΑ"- αλλά είδα την Παρασκευή το βράδυ αυτή η "είδηση":
"Τον πέρασαν για αστυνομικό και τον έστειλαν στο νοσοκομείο περισσότεροι από 200 «Αγανακτισμένοι». Χθες το απόγευμα ένας 53χρονος ιδιωτικός υπάλληλος βρέθηκε στην Πλατεία Συντάγματος στη διάρκεια της 6ης πανευρωπαϊκής συγκέντρωσης των «Αγανακτισμένων». Κάποιος από το πλήθος φώναξε «αστυνομικός» και αυτό στάθηκε αρκετό για περισσότερα από 200 άτομα να τον πάρουν στο κυνήγι. Στη διασταύρωση των οδών Νίκης και Ερμού τον εγκλώβισαν και τον χτύπησαν αλύπητα. Αστυνομική δύναμη που φρουρεί το υπουργείο Οικονομικών, τον απελευθέρωσε. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με τραύματα στο πρόσωπο και το κεφάλι."
Μιας και ήμουν στο Σύνταγμα την Κυριακή το βράδυ, παρέα με τον αδελφό μου "Τα ΝΕΑ" αναφέρονται προφανώς σε ένα συμβάν που πήρα χαμπάρι.
Κάποια στιγμή, την ώρα που πήγαινε να ξεκινήσει η Συνέλευση, κοντά στο συντριβάνι ακούγονται φωνές, κόσμος να διαπληκτίζεται και ένα κουβάρι ανθρώπων. Καταλαβαίνοντας την ένταση πλησιάζω να δω τι γίνεται και να βοηθήσω στην εκτόνωση της. Κάποιο έχουν πιάσει έναν άνθρωπο, κατηγορώντας τον ότι είναι ασφαλίτης και θέλουν να τον χτυπήσουν, κάποιοι έχουν πέσει πάνω του και τον προφυλάσσουν. Μπαίνω και εγώ στο μπούγιο να συνδράμω τους τελευταίους και συγκρατώ όπως μπορώ τους "θερμόαιμους". Κάποιος μου λέει "ασφαλίτης είναι, τον αναγνώρισαν 5-6". Το κουβάρι των ανθρώπων προχωράει προς την κάτω πλευρά, προσπαθώντας να οδηγήσει τον "ασφαλίτη" εκτός πλατείας. Κάπου εκεί, κάνω ένα "σκρην" με αγκαλιά σε ένα θερμόαιμο τύπο που έρχεται με φόρα.
Κάπου εκεί και βλέποντας ότι οι προστάτες του τύπου είναι αρκετοί και η διάθεση "να τον δείρουμε παιδιά να τον δείρουμε" έχει υποχωρήσει, αποχώρησα γυρίζοντας κοντά στον αδελφό μου.
Η κατάληξη του συμβάντος φαίνεται στο παρακάτω βίντεο:
Ας πάρουμε λοιπόν ένα-ένα τα ψέμματα των "ΝΕΩΝ".
"Τον έστειλαν στο νοσοκομείο".Παρεκτός και αν πίσω από το ρολό υπάρχει νοσοκομείο, ΨΕΜΑ.
"Περισσότεροι από 200 "αγανακτισμένοι". Ε, εντάξει, τι 30-40 τι 200! Εκεί θα τα χαλάσουμε;
" να τον πάρουν στο κυνήγι" Όπως περιέγραψα και φαίνεται και στο βίντεο, δεν πρόλαβε καν να γίνει κυνήγι. Τον κατηγόρησαν κάποιοι για "ασφαλίτη", πήγαν να πέσουν πάνω του, πρόλαβαν να τον καλύψουν οι πιο ψύχραιμοι και έξυπνοι.
" Στη διασταύρωση των οδών Νίκης και Ερμού τον εγκλώβισαν και τον χτύπησαν αλύπητα." Ολοφάνερα στο βίντεο ο άνθρωπος δεν χτυπήθηκε, όχι αλύπητα, αλλά ούτε καν -άντε, αν πρόλαβαν να του ρίξουν κάποιοι μερικές ψιλές μέσα στο χαμό, αδικαιολόγητο μεν αλλά πόρω απέχει από το "αλύπητα".
"Αστυνομική δύναμη που φρουρεί το υπουργείο Οικονομικών, τον απελευθέρωσε." Έτσι και έτσι, ήταν μισή απελευθέρωση - μισή παράδοση στην αστυνομία, όπως φαίνεται πάλι στο βίντεο.
"Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με τραύματα στο πρόσωπο και το κεφάλι." E, πάλι τα ίδια θα λέμε;
Έχουμε λοιπόν μια "είδηση" που έχει μόνο μιαμιση αλήθεια: Κάποιος, "αναγνωρίστηκε" προφανώς εσφαλμένα ως "ασφαλίτης" και ο κόσμος του την έπεσε και ο άνθρωπος αυτός παραδόθηκε στα-ελευθερώθηκε από τα ΜΑΤ. Και πάνω σε αυτό το συμβάν, στήνεται ολόκληρος μύθος και σπέκουλα "τον χτύπησαν αλύπητα και πήγε στο νοσοκομείο".
Για το ίδιο το συμβάν, να κάνω ένα μικρό σχόλιο.
Είναι προφανώς ηλίθιο και καταδικαστέο να λυντσάρεται ο οποιοσδήποτε στοχοποιηθεί από κάποιον ως "ασφαλίτης". Κατ'αρχάς γιατί μέσα στην βαβούρα και την ένταση δεν θέλει πολύ να γίνει το λάθος -για την ακρίβεια οι πιθανότητες είναι υπέρ του να είναι λάθος η κατηγορία- αλλά και κατά δεύτερον, ακόμα και αληθινή να είναι η κατηγορία και να πιαστεί όντως ασφαλίτης, δεν πετυχαίνεις τίποτα, πέρα από την δική σου κτηνώδη εκτόνωση με το να τον δείρεις.
Η ενδεδειγμένη για μένα αντίδραση είναι φωτογράφιση του και ανάρτηση παντού της φωτογραφίας τους προκειμένουν να τον "κάψεις" και να μην μπορεί ξανά να παίξει το ρόλου του χαφιέ και άντε, αν θες και να εκτονωθείς και λίγο, το χειρότερο που μπορείς να κάνεις, είναι να του βγάλεις τα ρούχα και να τον αφήσεις με το σώβρακο να πάει στην πλησιέστερη αστυνομική δύναμη.
Ας έχουμε υπόψη, ότι πέρα από τη χαρά που θα δώσεις σε φυλλάδες όπως τα ΝΕΑ να καταθερθούν εις βάρος σου, δεν θέλει πολύ να είναι λάθος η κατάδειξη: Μου έχεις φάει τη γκόμενα, σε έχω άχτι, σε πετυχαίνω στο πλήθος, φωνάζω "ασφαλίτης" και αφήνω τον όχλο να κάνει τη δουλειά.
11 σχόλια:
Αντέδρασα και βρίσκω το άρθρο πολύ σέξυ... χαχαχα...
Να αυτά είναι τα άσχημα της Αθήνας, τόσος κόσμος τώρα άντε να βγάλεις άκρη ποιος είναι ο ασφαλίτης, ενώ σε μας στο νησί είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, σε δύο μήνες τους έχεις μάθει σε έχουν μάθει.
αντέδρασα και καταδίκασα το γεγονός στο yannidakis, αλλά ακόμα κι έτσι κάτι δεν μου πήγαινε καλά στην ιστορία. Μένω στην εκδοχή σου και συμφωνώ με την οπτική που θέτεις :[
πες τα χρυσόστομε! οι δηλώσεις τύπου "πλήρωσε γραμμάτια ο τύπος" είναι τουλάχιστον αστειότητες
Εγώ δεν κατάλαβα γιατί κάποιοι ήθελαν να τον δείρουν, επειδή υποπτεύθηκαν πως είναι ασφαλίτης ή επειδή δήλωσε... δημοσιογράφος;
Προφανώς τα καθεστώτικα μέσα ψάχνουν απεγνωσμένα και δικά τους θύματα για να "ισοφαρίσουν" υποθέσεις όπως αυτή
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1318750
"καταχώρηση τσι μέρας" για την Κυριακή σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η καταχώρηση σου τούτη.
Καληνωρίσματα :[
πάλι τα ίδια;
Ασφαλίτης είναι ο τύπος, τον αναγνώρισα μέχρι και εγώ, πριν 8 χρόνια ήτανε στο Βόλο, πολύ μουνόπανο, έτυχε να το γνωρίσω προσωπικά σε ένα μπαρ όπου καθόταν με τον ιδιοκτήτη και μου ζήτησε το λόγο όταν διαμαρτυρήθηκα στον πρώτο γιατί δεν σέρβιρε αθίγγανους που είχαν έρθει εκείνη την ώρα στο μαγαζί
Γεια σου antidrasex.
Εγκαίρως σχολιάζω κείμενό σου, μεν, καθυστερημένα απαντώ σε σχόλιό σου, δε.
Στην ανάρτησή σου τώρα:
Δύο πράγματα θέλω να πω. Πρώτον, ότι ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη έχει πει και έχει αναρτημένο στη σελίδα της υπηρεσίας του ό,τι θεωρεί ότι πρέπει να κάνουμε όταν διαπιστώνουμε ότι «αστυνομικός» παρεισφρέει σε ειρηνικούς διαδηλωτές οι οποίοι ασκούν το ιερό Συνταγματικό τους δικαίωμα. Ο κύριος Υπουργός, λοιπόν, έχει πει όταν βρίσκουμε αστυνομικό που δεν είναι πιστός στο καθήκον του και τον όρκο του: «Να τον κρεμάμε στα μανταλάκια»
Πρώτη ερώτηση, λοιπόν. Γιατί χαρακτηρίζεις «κτηνώδη εκτόνωση» την προάσπιση των νόμων και του Συντάγματος;
Φρονώ ότι «κτηνώδης εκτόνωση» είναι το άρπαγμα των χεριών και του κυρίου και του δικού σου από το μπατσάκι που προστάτεψε τον συγκεκριμένο κύριο. Έχω, δε, την εντύπωση ότι οποιοσδήποτε νομικός μπορεί να σου πει γιατί είναι παράνομη η βία που ασκήθηκε από το μπατσάκι στο 4:14 και στο 4:30 του βίντεο που έχεις στην ανάρτησή σου.
«Εφόσον η πράξη του υπερέβη τη γενικά αποδεκτή συμπεριφορά επαφής ενός ανθρώπου για να τραβήξει την προσοχή ενός άλλου, πρέπει να συναχθεί…ότι η πράξη συνιστά κακοποίηση» Δικαστής Goff: Υπόθεση Collins v Wilcock [1984] 3 A11 ER 374
Μετέφερα το αιτιολογικό της απόφασης μιας από τους σπουδαιότερες δίκες στο Ενωμένο Βασίλειο διότι το παρόν σκεπτικό ακολουθήθηκε και σε άλλες δίκες σε άλλες χώρες.
Στη συγκεκριμένη δίκη, η αστυνομικός καταδικάστηκε επειδή έπιασε από το χέρι γυναίκα την οποία δεν συνέλαβε (arrest). Αναφέρω τον όρο για να δούμε τι σημαίνει «προσαγωγή» και πώς μπορεί, και πρέπει, να γίνεται.
Εσύ δεν χρειάστηκε να πιάσεις το χέρι του για να σου απαντήσει στο 4:02. Έτσι δεν είναι;
Προσοχή πρέπει να δοθεί στον όρο «κακοποίηση». Στο πρωτότυπο είναι battery. Στο Αγγλικό Δίκαιο, είναι το επόμενο στάδιο της επίθεσης (assault). Στο Αγγλικό Σύστημα Δικαίου και τα δυο αυτά αδικήματα δημιουργούν αγώγιμα δικαιώματα (Tort Law).
Επίθεση φραστική, η οποία—σε συμφωνία με τις αρχές του Ενωσιακού Δικαίου—εξισώνεται με τη σωματική επίθεση, αποτελεί η προσφώνηση στον ενικό από το συγκεκριμένο όργανο στο σημείο 4:14 του ίδιου βίντεο.
Ο συγκεκριμένος μπάτσος δεν χρησιμοποιεί τον ενικό για κανέναν ανώτερό του. Έτσι δεν είναι; Πώς έμαθε και πώς του επιτρέπεται να χρησιμοποιεί τον ενικό όταν απευθύνεται σε Έλληνες πολίτες, τους οποίους και αυτός και οι ανώτεροί του «έχουν την ύψιστη τιμή να υπηρετούν»; (Κώδικας δεοντολογίας του αστυνομικού) Ποιος του έμαθε και ποιος του επιτρέπει να είναι επίορκος;
Στο 4:38 σημείο του ίδιου βίντεο, όταν «παραλίγο να [σ]ου σπάσει το χέρι ‘ο προστάτης του πολίτη’» έχουμε και κακοποίηση και επίθεση. Υπενθυμίζω ότι πάλι σε συμφωνία με τις αρχές του Ενωσιακού Δικαίου, οι σκόπιμες σιωπές ισοδυναμούν με φραστικές επιθέσεις και ως τέτοιες τιμωρούνται.
Για τους προαναφερθέντες λόγους, πιστεύω ότι ο κύριος Υπουργός Προστασίας του Πολίτη πρέπει «να κρεμάσει στα μανταλάκια» τον συγκεκριμένο ένστολο βασανιστή. Πράγμα το οποίο μπορούσες να κάνεις και εσύ αν είχες τη σωματική ικανότητα. Επειδή, όμως, δεν έχουμε όλοι την ικανότητα να υπερασπιστούμε τη σωματική μας ακεραιότητα ασκώντας το δικαίωμά μας στην άμυνα, το οποίο είναι ιερό διότι προφυλάσσει το έννομο αγαθό της ζωής, και επειδή ζούμε σε οργανωμένη πολιτεία, καθήκον να μας προστατεύει έχει η αστυνομία, η οποία πρέπει να αποβάλει από τους κόλπους της αυτό το σκουπίδι που φέρεται έτσι σε πολίτες.
Δεύτερη ερώτηση: Πού παραπέμπουν τα εισαγωγικά του τίτλου του βίντεο στη λέξη «σύλληψη»;
Τρίτη ερώτηση: Ποιος είναι τελικά ο συγκεκριμένος κύριος και με ποιους συνεργάζεται;
Τέταρτη ερώτηση: Είναι σύνηθες κάποιος «ερευνητής» δημοσιογράφος να επικοινωνεί με συγκεκριμένο εισαγγελέα;
Πέμπτη ερώτηση: «Ερευνητής» συγκεκριμένης εφημερίδας δεν έχει μαζί του κινητό τηλέφωνο;
Έκτη ερώτηση: Δεν είναι πρώτη του επιθυμία να επικοινωνήσει με την εφημερίδα του;
Έβδομη ερώτηση: Τόσο πρόθυμα ικανοποιεί την επιθυμία επικοινωνίας ενός πολίτη αστυνομικό όργανο επιφορτισμένο με τη διαφύλαξη της έννομης τάξης σε «πανευρωπαϊκή συγκέντρωση των ‘Αγανακτισμένων’» και επικοινωνεί μέσω του υπηρεσιακού τηλεφώνου του με συγκεκριμένο εισαγγελέα κατόπιν εντολής του πρώτου;
Όγδοη ερώτηση: Σε εγκληματία αστυνομικό λέει ότι «έχει στοιχεία πολλά» κάποιος ο οποίος είναι ερευνητής; Για ποιον κάνει την έρευνα; Για την αστυνομία; Τι στοιχεία θέλει να δώσει σε συγκεκριμένο εισαγγελέα αμέσως μετά το συγκεκριμένο περιστατικό;
Ένατη ερώτηση: Ποιος ήταν ο κύριος που γνώριζε ότι ο κύριος που φαίνεται στο βίντεο ήταν πατέρας του κολλητού του;
Δέκατη ερώτηση: Γιατί διερωτάται ο «κολλητός» του «γιου» «τι να πει τώρα»; Έμαθε ο «γιος» τι συνέβη χωρίς να επικοινωνήσει μαζί του ούτε ο «πατέρας» ούτε ο «κολλητός»; Πώς ήξερε ο «κολλητός» ότι ο «γιος» του τηλεφωνεί για το συγκεκριμένο περιστατικό το οποίο βρισκόταν σε εξέλιξη;
Ενδέκατη ερώτηση: Πώς ήταν σίγουρος ο «ερευνητής» ότι «ήταν παγίδα» και όχι λάθος; Δε γνωρίζει το τεκμήριο της αθωότητας; Δε γνωρίζει ότι βάσει αυτού του τεκμηρίου, το οποίο αποτελεί και θεμελιώδες δικαιοκρατικό κριτήριο, αξιολογούνται «στοιχεία» που προσκομίζονται σε εισαγγελείς;
Δωδέκατη ερώτηση: Γιατί επιδεινώνεται η εγκληματική συμπεριφορά του μπάτσου όταν κακοποιεί εσένα; Είναι προφανές ότι είναι περισσότερο νευρικός από όσο ήταν νωρίτερα. Γιατί βιαιοπραγεί εναντίον σου ενώ δεν σε θεωρεί απειλή και σου επιτρέπει να μιλάς με τον συγκεκριμένο κύριο;
Επειδή ίσως σε κούρασα, σ’ αφήνω με ένα «στοιχείο», για να χρησιμοποιήσω και την ορολογία του συγκεκριμένου κυρίου. Στην ψυχολογία, γενικά, και στην κοινωνική ψυχολογία, ειδικότερα, υπάρχει ένας θεμελιώδης νόμος. Η αγγλική ορολογία είναι Negative Reinforcement. Μεταφράζεται, πιστεύω, ως αρνητική ενδυνάμωση. Συγχώρεσέ με αν δεν το μεταφράζω επακριβώς. Αυτό που λέει αυτός ο κανόνας είναι ότι αν αντιδράσουμε σε συμπεριφορά κάποιου με τρόπο δυσάρεστο γι’ αυτόν, τότε οι πιθανότητες να επαναλάβει τη συγκεκριμένη συμπεριφορά θα μειώνονται όσο πιο δυσάρεστη γι αυτόν είναι η αντίδρασή μας στη συμπεριφορά του.
Όταν, λοιπόν, έχω να κάνω με ανθρώπους που ενώ είναι επιφορτισμένοι με την ασφάλειά μου με εκθέτουν σε κινδύνους, τότε θα πρέπει «να τους κρεμάσω στα μανταλάκια» για να μην τολμήσουν να επαναλάβουν την εγκληματική τους συμπεριφορά.
Για να στο πω κι αλλιώς: Ήρθε η ώρα ν’ αφήσουμε το sex και να πιάσουμε τα μίση.
Θυμίζω ότι με είχες ρωτήσει πως έμαθα ότι η πρόσβαση στο ιστολόγιό μου είχε απαγορευτεί στο Ιράν.
Έχω ως αρχή να μη σχολιάζω τα σχόλια όσων μου κάνουν την τιμή να επισκεφθούν το ιστολόγιο και ν' αφιερώσουν λίγο από το χρόνο τους για να μοιραστούν τις σκέψεις τους. Επειδή, όμως, το σχόλιό σου έχει ερώτηση, και μάλιστα με τρία ερωτηματικά και τρία θαυμαστικά, απαντώ. Απαντώ, επίσης, διότι έχω την εντύπωση ότι μπορεί να θεώρησες ότι απαξίωσα ν’ απαντήσω. Το υποθέτω διότι δεν ξανάφησες σχόλιο.
Πίστευα πως είχες καταλάβει ότι εκτός από έξυπνος, όμορφος, και μετριόφρων, είμαι και ενημερωμένος.
Προσκομίζω αποδεικτικά στοιχεία προς επίρρωση του παραπάνω ισχυρισμού:
http://www.youtube.com/watch?v=z-vy0qYVq4U
http://www.youtube.com/watch?v=-XPBiTZeroY
Με την ευκαιρία: Χρόνια Πολλά για την επέτειό σου! Ήθελα να σου ευχηθώ και στο blog σου. Το καλύτερο ήταν το σχόλιο για το κερί!
Οι λόγοι που δεν απάντησα νωρίτερα είναι, πρώτον, διότι είχα σοβαρό πρόβλημα που δεν μου επέτρεψε ν’ ασχολούμαι με τίποτα περισσότερο από τις αναρτήσεις, δεύτερον, διότι θεώρησα ότι η ερώτησή σου πέρα από την απορία εξέφραζε και μια δυσπιστία, την οποία δεν θεωρούσα καλό να σχολιάσω διότι ήταν η άποψή σου την οποία όφειλα να δεχτώ και να σεβαστώ ως τέτοια.
Απαντώ, λοιπόν, ότι μου έδωσε την πληροφορία για την οποία ρώτησες, Ιρανός που ζει στην Ελλάδα.
Θα μπορούσε να μου την είχε δώσει Ελληνίδα ή Έλληνας ή αλλοδαπή/-ός φίλη/-ος που ζούσε εκείνο τον καιρό στο Ιράν ή το πληροφορήθηκε από άλλες/-ους φίλες/-ους.
Θα μπορούσα επίσης να το μάθω από άλλες φίλες/-ους που ζούσαν σε άλλα μέρη του κόσμου και το έμαθαν από άλλους φίλους που ζούσαν κι αυτές/-οί σε άλλα μέρη του κόσμου.
Δηλαδή: Φίλος έδωσε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο.
Το τελευταίο αστείο φανερώνει έναν ακόμα από τους λόγους για τους οποίους δεν απάντησα τότε. Δεν απάντησα διότι έπρεπε να πλανάται η αοριστία και να δημιουργούνται αυτά που στην Κυβερνητική ονομάζονται «κορεσμός» και «δηλητηρίαση». Αναλυτικότερα γι’ αυτά μπορείς να μάθεις στο βιβλίο Ανήσυχοι Νεκροί του Subcamandante Marcos και του Paco Ignacio Taibo II.
Με δυο λόγια, όταν υπάρχει πληθώρα πληροφοριών ή εικασιών δημιουργείται ένα ασύμφορο πλεόνασμα δεδομένων, ένας χορτασμός, δηλαδή, ένας «κορεσμός» ΟΥΣΠ (ΟΥ σιαστικών ή ουσιωδών Σ τοιχείων Π ληροφοριών) και ο μηχανισμός συλλογής πληροφοριών κρατικών υπηρεσιών ή παρακρατικών οργανώσεων δεν μπορεί να λειτουργήσει προληπτικά. Είναι αναγκασμένος μόνο ν’ αντιδρά. Η «δηλητηρίαση» είναι η κατάσταση που δημιουργείται όταν τα στοιχεία πληροφοριών είναι (σκοπίμως ή όχι) εσφαλμένα. Τότε δηλητηριάζεται κάθε υπόθεση εργασίας και είναι αδύνατη η διατύπωση οποιασδήποτε πρότασης προληπτικής δράσης.
Εκείνο τον καιρό, απέναντι σ’ έναν κρατικό μηχανισμό που δεν πειθαρχούσε σε υπερεθνικές διατάξεις διασφάλισης και προστασίας Ανθρώπινων Δικαιωμάτων, ή μέθοδος που προανέφερα ήταν χρήσιμη σ’ όποιον προσπαθούσε να διασφαλίσει και να προστατέψει τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Όσοι, λοιπόν, από παραβατικές κρατικές υπηρεσίες ή/και από παρακρατικές οργανώσεις προσπαθούσαν να δουν ποια ήταν η εικόνα, η «τάση» για να μιλήσουμε με πιο επικοινωνιακούς όρους (τη σημασία των οποίων γνωρίζεις καλύτερα από μένα) των ιστολογίων και της κοινής γνώμης που αυτά φανέρωναν ή διαμόρφωναν, δεν υπήρχε κανένας λόγος να βοηθηθούν. Τουλάχιστον όχι από μένα.
Γι’ αυτό δεν απάντησα τότε.
Στο σχόλιο που είχες κάνει εμπεριέχεται και μια άλλη ερώτηση: Είναι όντως ακριβής η πληροφορία; Ενδέχεται να μην είναι. Ενδέχεται όποιος πληροφόρησε τον γνωστό μου να μπερδεύει τη φραγή με την ερώτηση συναίνεσης που εμφανίζεται πριν τα περιεχόμενα του ιστολογίου. Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω. Ένιωσα, όμως, πραγματικά όμορφα όταν το έμαθα. Γι’ αυτό και το μοιράστηκα μαζί σας.
Πιστεύω να σε ικανοποιεί η απάντησή μου. Αν όχι, σε παρακαλώ να μου ζητήσεις όποια διευκρίνιση θέλεις.
Πέστα Χρυσόστομε!!!
Δημοσίευση σχολίου