Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Οι ψαράδες ξεσηκώνονται... (συμπληρωμένο).


... κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ή καλύτερα κατά της Κομισιόν).
Διαβάστε την ανταπόκριση του Chumba από την καρδιά τον γεγονότων.
Εγώ θα επανέλθω το βράδυ...

[Βραδινό συμπλήρωμα]
Διαβάστε τώρα και την "κάλυψη" του γεγονότος, από 3 δημοσιογραφικές πηγές στην Ελλάδα:
Καθημερινή, Ναυτεμπορική, in,gr.
Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου και είμαι προκατειλημμένος, αλλά έχω την αίσθηση ότι και τα τρία μέσα, παρουσιάζουν τους ψαράδες σαν κοινούς ταραχοποιούς. Καμία (ή πολύ ατονισμένη) αναφορά στο ότι η Κομισιόν τους είπε "πάρτε τα 3", καμία αναφορά στο ότι η αστυνομία κινήθηκε πρώτα να τους διαλύσει γιατί ΔΕΝ ΕΦΕΥΓΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΚΑΤΙ.

Respect και αλληλεγγύη λοιπόν στους Γαλλοιταλούς ψαράδες. Όχι γιατί τα έκαναν μπάχαλο. Αλλά γιατί τα έκαναν μπάχαλο με λόγο και σύμφωνα με την περιγραφή του chumba, όχι κατά δικαίων και αδίκων, αλλά μόνο αδίκων. Η σύγχρονη κατάσταση πιέζει ολοένα και περισσότερο τα χαμηλότερα στρώματα, υπέρ κάποιων λίγων. Η αντίδραση των ψαράδων ήταν η εκτόνωση της οργής τους για αυτή την πίεση που τους έχει ασκηθεί. Και είναι δίκαια και η οργή τους και η αντίδραση τους.
Καιρός να πάψουν τα σκυμμένα κεφάλια.

2 σχόλια:

Squeaky είπε...

Τί περίμενες απ΄τα ΜΜΕ?
Πλήρως κατευθυνόμενα.
Εδώ στη Λευκίμμη σκοτώθηκε η γυναίκα και το κάνανε γαργάρα...

Αntidrasex είπε...

για τη Λευκίμμη έγραψα τη γνώμη μου πάρα κάτω... Το ότι το κάνανε γαργάρα βέβαια είναι άλλο θέμα.
Διάβασες τον chumba?


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker