Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

Νιώθω συγκινημένος....


Είδα στο ρουφιάνο κάτω δεξιά ότι κάποιος μπήκε στο ποστ για τον ΕΦΕΤ και το ηλιέλαιο μέσω του google.gr. Και χτύπησα "ηλιέλαιο ΕΦΕΤ". Και το ποστ βγήκε πρώτο πρώτο. Συγκινήθηκα.
Είναι μια μοναδική στιγμή στην καριέρα μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τον αδερφό μου, την nanta που με έκανε να ανοίξω το μπλογκ, το blogger που μου δίνει τη δυνατότητα να εκφραστώ. Μα πάνω από όλα, εσάς, τους αναγνώστες και φίλους μου. Χάρη σε εσάς, έφτασα στην κορυφή. Αυτή η νίκη είναι δική σας. Αν και το δυσκολότερο πράγμα είναι να παραμείνεις στην κορυφή, αφού την κατακτήσεις, υπόσχομαι να μην σας απογοητέυσω.

(Επίσης, σας υπόσχομαι να κόψω τα ληγμένα -ή να τα μοιραστώ μαζί σας, εσείς αποφασίστε. Και η απόφαση ελήφθη: ο ρουφιάνος είναι εντελώς προσωρινός γιατί με ωθεί να κάνω μαλακίες και να χάνω τον χρόνο μου. Ουγκ, ο Αχαλίνωτος Αντιδρασεξ μίλησε).

1 σχόλιο:

manetarius είπε...

κλαπ...κλαπ...κλαπ...κλαπ...κλαπ..


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker