Σάββατο 24 Μαΐου 2008

ΕΦΕΤ, Ηλιέλαιο και αρκούδες (μέρος 1,5)

Συγγνώμη που δεν έχω επανέρθει ακόμα στο θέμα, όπως έχω υποσχεθεί, αλλά τρεεεεεεεέχωωω (για καλό όμως!!). Την υπόσχεση μου θα την κρατήσω.
Για την ώρα δύο σχολιάκια:

Η απομάκρυνση του προέδρου του ΕΦΕΤ, κ.Λάζου, είναι σαν τις απομακρύνσεις των προπονητών του ΠΑΟ στο ποδόσφαιρο. Τόσο θα αλλάξει τα πράγματα...

Παρακολουθήσατε πως μετά έχουν αρχίσει να πέφτουν οι τόνοι και να αρχίσει να ακούγεται η ανακοίνωση του EFSA που σας είχα λινκάρει στο προηγούμενο ποστ? Ότι πρέπει να πίνει κανείς 4 λίτρα καθαρό ηλιέλαιο κάθε μέρα για να πάθεις κάτι?
Όσο για τις αποσύρσεις... Έχουν γίνει πολλές άλλες. Θα τα πούμε....

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

προσέξτε:
το mineral oil που περιέχεται στο ηλιέλαιο, δεν κάνει για λιπαντικό για συγκεκριμένη χρήση, διότι καταστρέφει τα προφυλακτικά
το λέει εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mineral_oil

Ανώνυμος είπε...

πάντως, βλέπω ότι είστε από τους λίγους που καταλάβατε τι παίζεται, σας βρήκα googleάρωντας και λόγω του ανάλαφρου τίτλου, αρχικά σας παρέκαμψα....
αυτά,
ο ανώνυμος 7:21

Αntidrasex είπε...

Ευχαριστώ αγαπητέ ανώνυμε...
Αν θες να γίνειε επώνυμος αλλά όχι εδώ, μπορείς να μου στείλεις e-mail (στη διεύθυνση του blog@gmail.com).
Όσο για τον τίτλο, επέτρεψε μου αλλά δεν είναι καθόλου ανάλαφρος, έχει πολύ νόημα. Απλώς δεν είναι σοβαροφανής...


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker