Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

Για να μην ξεχνιέμαι...

Είναι πολλές ιδέες που μου έρχονται για ποστ, αλλά τελευταία έχω απομακρυνθεί λίγο από την χαζοοθόνη (ευτυχώς) και έτσι τελικά δεν ανεβαίνει τίποτα εδώ. Ένα θεματάκι που ήθελα να θίξω-υπενθυμίσω μου το "πρόλαβε" το χτεσινό "Έψιλον" της Κ.Ε. (καλύτερα, το διαβάζουν πολλοί περισσότεροι!!!!!):

Γεννιέσαι στην Ελλάδα, μεγαλώνεις στην Ελλάδα, πας σχολείο στην Ελλάδα και κλείνεις τα 18:
Τι κάνεις; Βγάζεις εκλογικό βιβλιάριο, σκέφτεσαι να σπουδάσεις ή να πιάσεις δουλειά, ίσως αν είσαι άντρας πας φαντάρος (ειδικά αν περάσει του Μεϊμαράκη), λες μήπως να πας κάνα ταξιδάκι στο εξωτερικό, σκέφτεσαι να κωλοβαρέσεις κάνα δυο τρία έξι χρόνια, ειδικά αν σε παίρνει από τους γονείς σου να σε θρέφουν ή κάνεις για κάποια χρόνια ψιλοδουλίτσες αριστερά δεξιά, να βγάζεις τα τσιγάρα και τους καφέδες σου, πριν μπεις στο σύστημα και αρχίσεις να δουλεύεις σαν τον είλωτα και να συμπληρώσεις ένσημα.
Σωστά;
Όχι αν δεν έχεις τουλάχιστον έναν γονέα Έλληνα.
Σε αυτή την περίπτωση λέγεσαι "μετανάστης δεύτερης γενιάς" και αν δεν περάσεις σε σχολή, ή και αν περάσεις, μόλις τελειώσεις, πρέπει κάθε χρόνο να μαζεύεις 200 ένσημα, γιατί αλλιώς αν σε πιάσουν σε στέλνουν σε μια χώρα που υποτίθεται είναι η δική σου, αλλά εσύ μπορεί και να μην την έχεις δει παρά μόνο σε ένα χάρτη....

Δείτε και το ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ, το ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ.
Η παρόρμηση μου είχε έρθει διαβάζοντας το θέμα του Βασίλη Χρονόπουλου "Από που και ως που μετανάστες;" στην Γαλέρα του Μαρτίου (η αποχή από το ιντερνετ που λέγαμε).

4 σχόλια:

apos είπε...

Τα ξαδέλφια μου αγαπητέ, έχουν πρόβλημα που γεννήθηκαν στο εξωτερικό (από Έλληνα πατέρα): για να ζήσουν εδώ (όχι ότι υπάρχει λόγος, αλλά λέμε) πρέπει να πάνε φαντάροι έστω και για 3 μήνες.
Εγώ πάλι στην Ελλάδα είμαι ένα 'ψώνιο ελληνοαργεντίνικο" και στην Αργεντινή ο "ευρωπαίος με το κόκκινο διαβατήριο" (και το πανάκριβο νόμισμα, συμπληρώνω εγώ).

Αntidrasex είπε...

Παρανοϊκοί ρατσισμοί είναι όλα αυτά.
Για να πάω μόνιμα Αργεντινή, τι χρειάζομαι?

apos είπε...

To πιο μόνιμο (εκτός και αν παντρευτείς) είναι έξι μήνες. Έλα να πάμε παρέα του χρόνου (κρίμα να μην σε ξέρω τον Οκτώβριο που πήγα και έφτασα μέχρι Γη του Πυρός) να δεις και μόνος σου.
Βασικά, υπομονή χρειάζεσαι.

sou lou είπε...

ειμαστε ολοι εξωγηινοι


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker