Κυριακή 18 Μαΐου 2008

Σήμερα έχει παλιμπαιδισμό!

KISS στο TerraVibe!
Σήμερα λοιπόν παλιμπαιδίζουμε! Έχω πάνω από δέκα χρόνια να βάλω δίσκο των KISS να παίξει, αλλά δεν μπορώ να μην πάω, χάριν της εφηβείας μου, κατά την οποία είχα βάλει πείσμα (και καταφέρει) να συλλέξω όλους τους δίσκους τους, μέχρι το Hot in the Shade, οπότε και "ενηλικιώθηκα".
Και για όσους σκεφτούνε τα 60€ που έχει η συναυλία, ο αχαλίνωτος αντιδρασέξ έχει τις άκρες του και πάει με μισή τιμή......
Και ένα βιντεάκι από ένα τραγούδι από αυτά που με γαλούχησαν:!!!!!
LOVE GUN! ;)



Συμπλήρωμα, 15:48.
Πάρτε και τους φιλοσοφημένους στίχους (τα bold δικά μου):

I really love you baby
I love what youve got
Lets get together, we can
Get hot
No more tomorrow, baby
Time is today
Girl, I can make you feel
Okay
No place for hidin baby
No place to run
You pull the trigger of my
Love gun,
(love gun), love gun
Love gun, (love gun), love gun

You cant forget me baby
Dont try to lie
Youll never leave me, mama
So dont try
Ill be a gambler, baby
Lay down the bet
We get together, mama
Youll sweat

No place for hidin baby
No place to run
You pull the trigger of my
Love gun, (love gun), love gun

3 σχόλια:

Lucha Libre είπε...

Κάπου εδώ οι μάσκες πέφτουν, και θα πρέπει να παραδεχτώ ότι είχαμε στην κατοχή μας το Dynasty -σε κασέτα βεβαίως!
Τρελό φαν απόψε αγαπητέ!

apos είπε...

Καλά να περάσεις και σίδερο στη μέση σου...
Και τελείωνε με αυτά γιατί έχουμε αγώνες την άλλη εβδομάδα: Chikilicuatre!!!!

Αntidrasex είπε...

@inco: εγώ το είχα σe βινύλιο - και όχι μονο το Dynasty.
@apos: φυσικά και δεν έχω ξεχάσει τον ιερό αγώνα. Ετοιμάζω το πληκτρολόγιο και φορτίζω κινητό για να ενθρονίσουμε τον εκλεκτό!


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker