Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Σκόρπια...

"Το γεγονός ότι κάποιος σας απορρίπτει ίσως έχει σχέση περισσότερο με τις προτιμήσεις του παρά με εσάς. Ωστόσο, μπορεί να αποτελεί κι ένα στοιχείο ότι κάποιες πλευρές του εαυτού σας απωθούν τους άλλους. Αν ξεπεράσετε την πεποίθηση ότι η απόρριψη σημαίνει ότι είστε κακός άνθρωπος, θα μπορέσετε να σκεφτείτε αντικειμενικά ποια από τις δύο πιθανότητες δικαιολογεί αυτή την απόρριψη", από ένα ημερολόγιο.

"Αυτό πέτυχα με τη φιλοσοφία, να κάνω με τη θέληση μου αυτά που οι άλλοι τα κάνουν επειδή φοβούνται τους νόμους" Αριστοτέλης.



1 σχόλιο:

DRAMA QUEEN είπε...

Χμ...

Πόσες φορές νομίζουμε ότι θέλουμε κάτι ή ότι ταιριάζουμε με κάποιον και μετά ανακαλύπτουμε πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο; Νομίζω μεγαλοποιούμε όλοι την απόρριψη μέσα στο μυαλό μας. Δεν ταιαριάζουμε όλοι με όλους τι να κάνουμε; Δεν μπαίνω στην διαδικασία να κρίνω κανέναν ούτε τον εαυτό μου ούτε τους άλλους, αλλά όπως λέω συχνά, άλλοι τρελαίνονται για pesto και εγώ είμαι αλλεργική στον βασιλικό. Δεν είναι στο χέρι μου και δεν μπορώ να κάνω κάτι. Είναι τόσο απλά τα πράγματα και σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να μένουν.
"κάποιες πλευρές του εαυτού σας απωθούν τους άλλους" αυτό το βρίσκω λίγο μπούρδα (συγνώμη κιόλας) δεδομένου ότι This is NO NEWS! Σώωωωωπα! Θα σε βάλω να κάνεις παρέα με την μάνα μου αν συνεχίσεις να διαβάσεις τέτοια! :P

Χαχαχαχα! Λοιπόν το τραγούδι του Bob το έχω παραφράσει σε έναν γκόμενο που μου έλεγε ιστορίες για αγρίους την ώρα που το έπαιζε και πριν το ρεφρέν μου έδωσε το λόγο οπότε απάντησα:

Eyer!
Like Liar!
Insaner!
(Έσκασε και αυτός στα γέλια, δεν άντεξε!)


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker