Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

ΓΑΠ για την ΠΑΤΡΙΔΑ 2!

Συναντάει ένας άνθρωπος του μόχθου τον ΓΑΠ στον δρόμο.


Και του λέει "Σας άκουσα προχτές στο Υπουργικό Συμβούλιο, που λέγατε για τη θυσία ενός μισθού.Θα ήθελα να σας δηλώσω ότι εγώ ευχαρίστως θα δώσω και τις αποταμιεύσεις μου για την πατρίδα."


"Μάλιστα, σκέφτομαι να βγάλω στο κλαρί τη γυναίκα και την κόρη μου και τα έσοδα να πηγαίνουν για την πατρίδα.Ακόμα, σκέφτομαι να βγω και εγώ στο κλαρί"
Τον κοιτάει ο ΓΑΠ έκπληκτος και του λέει:

"Ρε, μπας και μου λες μαλακίες?"
και απαντάει ο άνθρωπος:
"ΕΣΥ άρχισες πρωτος"


14 σχόλια:

kopria είπε...

αχαχαχα
Άριστο

mariw είπε...

Που να του καεί το Wii Fit παναγία μου, να δούμε τι θα κάνει τα απογεύματα σπίτι του!!!

aKanonisti είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Καλοοοοοοοοοοοοοο!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ΦΙΛΙΠΠΟΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Αntidrasex είπε...

Όταν διαβάζω
"Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………"

με πιάνει μία ρίγη....

Αγαπητε/οι (not so) ksipiste re, επειδή έχω δει το σχολιάκι σας σε δεκάδες άλλα ιστολόγια, σας θεωρώ ΣΠΑΜ.
Και για αυτό, θα πάθετε ότι και αυτοί που μπαίνουν και γράφουν κινέζικα.

DELETE!
Φιδάκια!

pølsemannen είπε...

Kαλά βρε παιδί μου, κοτζαμάν Eλλάδα και δεν βρίσκουμε MIA Ιφιγένεια να σφάξουμε να ξεμπερδεύουμε και την ψάχνουμε αλλιώς;

Tσ τσ τσ...

pølsemannen είπε...

YΓ.

Πρόσεξες ότι το ksipiste re είναι το... πρώτο . . ελεύθερο . . και . . δημοκρατικό . . MΠΛOK!!?!!!???
(ιχνογραφίας ίσως) της Eλλάδας;

aKanonisti είπε...

Για αυτό το έσβησε... γιατί εκεί θα γράφουμε ό,τι θέλουμε ελευθερα...
όχι όπως στα δικά μας βλογ...
που γράφουμε καταναγκαστικά.... και σοβαρρρά.....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

k1 είπε...

Εξαίρετο! Έχεις κι άλλα τέτοια?

Σταυρούλα είπε...

Έτσιιι! ;)

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Άψογος ος ος ος ος

Σήμερα με την Ακανόνιστη μιλάμε μόνο με έκο κο κο κο κο κο

Squeaky είπε...

Γαμάτο! Έγραψες!

Orestis είπε...

Μπράβο το ΓΑΠ με το wii fit! Όχι σαν το χοντρομπαλά με το play station. Φαίνεται ο άνθρωπος ότι έχει στυλ. Θα μας γαμήσει αλλά θα μας γαμήσει στυλάτα. Όχι σαν τον άλλο το χοντροκομμένο....
τώρα που το σκέφτομαι αυτοί που ήταν υπέρ μιας συγκυβέρνησης κάτι ήξεραν, έτσι και αλλιώς, το γαμήσι δεν το γλιτώναμε...

Orestis είπε...

Μπράβο το ΓΑΠ με το wii fit! Όχι σαν το χοντρομπαλά με το play station. Φαίνεται ο άνθρωπος ότι έχει στυλ. Θα μας γαμήσει αλλά θα μας γαμήσει στυλάτα. Όχι σαν τον άλλο το χοντροκομμένο....
τώρα που το σκέφτομαι αυτοί που ήταν υπέρ μιας συγκυβέρνησης κάτι ήξεραν, έτσι και αλλιώς, το γαμήσι δεν το γλιτώναμε...


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker