Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

ΓΑΠ - Για την Πατρίδα - 3

Κοροϊδεύετε τον ΓΑΠ όλοι ε?
Για την δήλωση του ότι

«Συγκινούμαι όταν βλέπω ανθρώπους στο δρόμο να μου λένε ότι είναι έτοιμοι να θυσιάσουν το μισθό τους για την πατρίδα».

Και μερικοί τον λέτε και ψεύτη, ότι "που του βρήκε αυτούς τους ανθρώπους στο δρόμο μωρέ?"

Δηλαδή, αν σας έλεγε:

"Συγκινούμαι όταν βλέπω τραπεζίτες στις συναντήσεις μου να μου λένε ότι είναι έτοιμοι να θυσιάσουν τα κέρδη της τράπεζας τους για ένα μήνα για την πατρίδα"

ΘΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΑΤΕ Ε?

Και ένα βιντεάκι της κακιάς ώρας που έφτιαξα με το ποντικάκι μου...


7 σχόλια:

mahler76 είπε...

τελικά ένα καλό τραγούδι μπορεί να απαλύνει και την τραγική πραγματικότητα έστω και για 2,07 λεπτά της ώρας.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Δε νομίζω ότι υπάρχει κόσμος που προτιμάει το σημερινό μπάχαλο. Ωστόσο, οι πιέσεις σε κάθε περίπτωση πρέπει να ενταθούν.

HappyHour είπε...

Όχι θα τον πιστεύαμε αν έλεγε "συγκινούμαι όταν ΜΑΛΑΚΕΣ με σταματουν στο δρόμο και μου λένε θυσιάζω και τον μισθό μου για την πατρίδα" ή επίσης αν έλεγε "συγκινούμαι όταν συναντώ στο δρόμο ανθρώπους του μόχθου και με ΦΤΥΝΟΥΝ".

Το πατρίδα Νο2 πολύ καλό.
Καλημέρα !

Yellow Kid είπε...

Άραγε θα συγκινηθεί ποτέ αν τον σταματήσουν στο δρόμο και του πούνε "θυσιάζουμε το μισθό μας για παράνομη φούντα από εμπόρους όπλων, πορνείας και μαφίας" ώστε να το αποποινικοποιήσει το ρημάδι;

Σταυρούλα είπε...

Κι όμως τον πιστεύω, γιατί υπάρχουν κάποιοι φοβισμένοι που δεν έχουν άλλη μορφή πληροφόρησης και τρώνε σα χάπατα ό,τι τους ταΐζει η τουβούλα ολημερίς.

(κυρα-Λένη: Τι να κάνουμε? Άμα έτσι σωθούμε... )

head charge είπε...

Από το "Here Comes The Sun" στο "We Are The Robots", δηλαδή...

Кроткая είπε...

Yellow kid, lolllll!!!

εγω έχω κάτι παλιά ρούχα που δεν τα χρειάζομαι. Έλεγα να τα στέιλω στην Αϊτή, αλλά τελικά μήπως να τα έστελνα στο ΓΑΠ?


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker