Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Για την σημερινή ημέρα:

Μια φορά και έναν καιρό, πεθαίνει ένα λουκάνικο και εμφανίζεται στην πύλη του Παραδείσου.

Το βλέπει ο Άγιος Πέτρος, δεν καταλαβαίνει καν τι είναι, σαλτάρει.
"Τι ναι τούτο που ήρθε εδώ πάλι?"
Κοιτάει στα τεφτέρια με τα "εισερχόμενα", τίποτα. Κοιτάει στις "νέες αφίξεις", πάλι τίποτα.
"Φτου γαμώτο, την κάτσαμε".

Χτυπάει στο εσωτερικό τηλέφωνο, καλεί το γραφείο των Αρχαγγέλων:
"Έλα, Γαβρίλη, για κοιτάξτε με τον Μιχάλη στον κομπιούτορα σας εκεί μέσα, μου έχει έρθει εδώ ένα περίεργο πράμα, μακρόστενο, με 2 άκρες και δεν ξέρω τι είναι και τι να το κάνω... Τι? Δεν έχετε ούτε εσείς τίποτα? Φτου ρε πούστη μου, θα μας ξεχέσουν. Για ελάτε μέχρι εδώ να δούμε τι θα κάνουμε. Τι? Ναι, καλή ιδέα, ξυπνάτε και τον Χριστό να έρθει μπας και ξέρει τίποτα".

Κατεβαίνουν και οι 3 στη είσοδο, συναντιούνται με τον Άγιο Πέτρο.
"Ρε Χριστέ, ξέρεις εσύ τίποτα?"
"Τι να ξέρω ρε μαλάκες και με ξυπνάτε πρωί πρωί στις 11? Ασχολούμαι εγώ ποτέ με το μαγαζί?"
"Σκάσε μαλάκα και σοβαρέψου, αν πάρει χαμπάρι ο πατέρας σου τίποτα, την πουτσίσαμε και οι 4, θα πει ότι του διαλάμε το μαγαζί και θα μας μεταθέσει κάτω -και τους 4".
"Ρε σεις, έχω μια ιδέα! Δεν το πάμε στην μάνα μου, αυτή κάτι μπορεί να ξέρει."

Μια και δυο, παίρνουν το λουκάνικο και πάνε στην Παναγία.

"Ρε μάνα, μπορείς να βοηθήσεις? Έχει εμφανιστεί αυτό το πράγμα στην Πύλη και δεν λένε τίποτα ούτε τα χαρτιά ούτε το κομπιούτερ και κανείς μας δεν ξέρει τι είναι και τι να το κάνει. Σου θυμίζει εσένα τίποτα?"

"Τι να σου πω ρε γιέ μου. Εμένα μια φορά, σαν κρίνος μου φαίνεται!"

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για την επέτειο της εθνικής παλιγενεσίας ούτε λέξη?
λολλλλλ

Σταυρούλα είπε...

Καλόόόό! :)

Yellow Kid είπε...

Ιιιιιιιιιιιιι!
...Ντροπή!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Είμαι σίγουρος ότι έχεις περάσει μεγάλο μέρος της ζωής σου, στο διανυκτερεύον ανθοπωλείο της πλατείας Μαβίλη.
Και σε είχα παρεξηγήσει ρομαντικό αγόρι.

ellinaki είπε...

Κάνε βρε παιδί μου κι εσύ μιά παράφραση και πες "ένα γαλανόλευκο λουκάνικο". Έτσι για να έχει διπλό νόημα το post.

aKanonisti είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχααχαχα

Πολύυυυυυυυυ καλόοοοοοοοοοοοοοοο!!!

Μουρλέεεεεεεεε...

mahler76 είπε...

έχε χάρη που δεν έχω το μέηλ της Λουκά να στείλω το πόστ σου να σε περιλάβει.

manetarius είπε...

Κάτι με μπακαλιάρο σκορδαλιά περίμενα... αλλά κι αυτό καλό ήταν! :ΡΡ

(άντε τώρα να βρω χοτ ντογκ τέτοια ώρα εδώ τριγύρω... που μου άνοιξες την όρεξη!)

kopria είπε...

΄Κάθεται ο Ιωσήφ έξω από το σπίτι.
Περνά ένας τύπος μουστακαλή σε στυλ ρεμπέτη και ζητά τη Μαρία.
"Δεν είναι εδώ τώρα" λέει ο Ιωσήφ "ποιος να της πω ότι τη ζήτησε;"
"Ο Κρίνος" απαντά με βαριά φωνή ο τύπος στρίβοντας το μουστάκι του...


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker