Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΡΕ!













9 σχόλια:

Αntidrasex είπε...

Να έλειπε και η μουτσούνα του Στάλιν από το 3 βίντεο...

ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ είπε...

Αμα σε χαλάει η φάτσα μου, μην κάνεις αναφορές στην εποχή μου, άσε τον Μπεζαντάκο κι ασχολήσου με την Μπεζεντάκου.

mariw είπε...

Αχ.. αυτό το «.. τα μπούτια σου Μαρία…», πόσα ψυχολογικά τραύματα μου είχε δημιουργήσει όταν ήμουν παιδί. Ευτυχώς μεγάλωσα και κατάλαβα τον ποιητή!!!

Σταυρούλα είπε...

Άψογα! :)

aKanonisti είπε...

Ναι ρεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!
Ναιιιιιιιι!!!!!!!!!!!

LeftG700 είπε...

Φίλε (φίλη;) antidrasi+sex,


Είδαμε πριν από λίγο ότι ρετζιστραρίστηκες ως αναγνώστης/στρια μας. Σ' ευχαριστούμε πολύ, καλοσύνη σου!

Λυπούμαστε που δεν θα δεις το όνομά σου να εμφανίζεται σε λίστα αναγνωστών του μπλογκ μας. Φυσικά, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα μαζί σου! Απλώς, έχουμε αποφασίσει, τουλάχιστον προς το παρόν, να μη δημοσιοποιούμε τέτοια λίστα (ή και λίστα ιστολογίων). Εννοείται ότι δεν γραφόμαστε κι εμείς σε λίστες άλλων μπλογκς ως αναγνώστες.

Σ' ευχαριστούμε και πάλι πολύ! Και με χαρά μας θα σε βλέπαμε και στο τσαρδί μας!


Τα λέμε.

LeftG700 είπε...

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ (ΑΠΟΡΙΑΣ): Πού τη βλέπεις τη "μουτσούνα του Στάλιν" στο 3ο βίντεο κι εμείς δεν μπορούμε να τη δούμε;

LeftG700 είπε...

Άκυρον! (Αργούμε να πάρουμε μπρος, αλλά άμα πάρουμε!...).

kokkina_synnefa είπε...

Καλέ και συ συντρόφι είσαι?


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker